آخرین بروزرسانی سایت : ۱۰ / اردیبهشت / ۰۳ | ۷:۵۰ بعد از ظهر

آب رسانی جهادی قرارگاه امام حسن(ع)

معاون مهندسی و توسعه شرکت مهندسی آبفای کشور گفت: قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) هیچ انتفاعی در اجرای طرح جهادی آب رسانی ندارد این قرارگاه پیمانکار نیست و بازوی مهم و اجرایی ثمر دادن طرح های محرومیت زدایی است.

همدان نگار؛ مجید آقازداه حبشی، درباره نحوه همکاری قرارگاه امام حسن مجتبی(ع)، افزود: در قالب طرح جهادی آب رسانی به روستا های محروم کشور حدود ۱۹ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار داشتیم که تاکنون هفت هزار میلیارد تومان تخصیص دادیم.
وی ادامه داد: خداوند فرصت سقایی را برای ما فراهم کرد؛ پس پایش وضعیت موجود، مدیریت تامین و مدیریت مصرف از وظایف ما است هر چه در توان داشتیم برای پایش وضعیت و مدیریت تامین آب به کار بردیم؛ در مدیریت مصرف باید با ایجاد حساسیت در مردم از آنان کمک بگیریم.
آقازاده تصریح کرد: همه ما باید همت همگانی را در به ثمر رسیدن طرح های محرومیت زدایی و آب رسانی به روستاهای محروم به کار گیریم تا ثمر دادن این طرح ها سریع تر شود.
معاون مهندسی و توسعه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، گفت: اکنون مدیریت توزیع و مصرف نیازمند بهره گیری از روش های نوین است؛ اصحاب رسانه با آگاهی دهی به عموم در این حوزه همکار ما هستند.
آقازداه حبشی با اشاره بر نقش رسانه ها در انتقال شرایط بحران کم آبی، افزود: هر توفیقی در کشور مرهون یاری و همکاری مردم بوده و هست و اکنون نیز بیش از گذشته نیازمند این همکاری مردم در مدیریت مصرف آب هستیم.
وی اظهار کرد:اکنون مردم، با تمامی مشکلات در مقابل استکبار ایستاده اند و شما خادمان مردم، فقط با صداقت گفتار اعتماد مردم را جلب خواهید کرد؛
همدان نگار://

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا ایمیل خود را وارد کنید
لطفا متن دیدگاه خود را وارد کنید
ویدئو خبری