آخرین بروزرسانی سایت : ۱۰ / اردیبهشت / ۰۳ | ۷:۵۰ بعد از ظهر

ضرورت حمایت روز‌افزون از گردشگری استان

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان همدان، گفت: صنعت گردشگری استان همدان به دلیل آسیب جدی از وقوع رویداد همه‌گیر کرونا نیازمند حمایت روز‌افزون است.
همدان‌نگار؛ علی‌اصغر زبردست در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی ازجمله حمایت‌های ضروری در این صنعت را که فوری باید اجرایی شود بهره‌مندی از معافیت مالیاتی و بیمه‌ای نام برد که شاغلان این صنعت در استان خواهان استفاده از آن هستند.
وی افزود: شرایط موجود فعالیت مکان‌های اقامتی و گردشگری مانند فضا‌های تفریحی، هتل‌آپارتمان‌ها، هتل‌ها و غیره را با مشکل تأمین در‌آمد مکفی مواجه کرده است که ناشی از محدودیت‌های ویروس‌کرونا است.
زبردست با تأکید بر ناکافی بودن حمایت‌های انجام‌شده توسط دولت در این حوزه ادامه داد: دولت باید برای فعالیت افراد در حوزه گردشگری در شرایط فعلی حمایت‌های دائمی و مستمری را اجرایی کند.
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان همدان از دیگر حمایت‌های قابل‌اجرا را توسط شهرداری ها عنوان کرد و گفت: معافیت امکانات فضا‌های گردشگری از عوارض نوسازی و پسماند و همچنین حامل‌های انرژی از دیگر موارد قابل‌اجرا است؛ صنعت گردشگری همدان از مشکل بزرگی به نام کارتن به دست‌ها نیز در رنج است که باید فکری عاجل برای آن بشود.
همدان‌نگار//:

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا ایمیل خود را وارد کنید
لطفا متن دیدگاه خود را وارد کنید
ویدئو خبری