آخرین بروزرسانی سایت : ۱۰ / اردیبهشت / ۰۳ | ۷:۵۰ بعد از ظهر

شمیم شهادت در همدان

مدیر اجرایی شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان از تشییع شهید گمنام دوران دفاع مقدس در همدان خبر داد.
همدان نگار، سرهنگ هادی آزادی مدیر اجرایی شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان، افزود: امسال در ماه محرم، میزبان شهید گمنام دوران دفاع مقدس هستیم و این شهید عزیز در نمایشگاه بین‌المللی همدان دفن خواهد شد.

وی ادامه داد: پیکر این شهید در محل معراج شهدا در کوی فرهنگیان میعادگاه زیارت عاشقان مکتب حسینی است و امشب این شهید میهمان هیئت‌های رزمندگان ثارالله در امامزاده عبدالله(ع) و سپس هیئت امامزاده خضر(ع) است.
سرهنگ آزادی گفت: تشییع پیکر پاک این شهید گرانقدر، ساعت ۱۶:۳۰، از میدان امام خمینی (ره) همدان آغاز و در مسیر پیاده‌ راه اکباتان برای انتقال به محل تدفین نمایشگاه بین‌المللی با همراهی مردم شهیدپرور همدان برگزارخواهد شد.

وی زمان دفن شهید گمنام، ساعت ۱۸ همان روز(۲۵ مرداد) بیان کرد و افزود: سالانه برنامه تدفین شهدای گمنام با برنامه ریزی ستاد کل نیروهای مسلح، همزمان با سالگشت شهادت حضرت زهرا (س) انجام می شود؛ امسال با برگزاری رویداد ملی، دومین کنگره ۸ هزار شهید استان همدان، شمیم این شهید اکنون در استان و شهر پیچیده است.
مدیر اجرایی شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان یادآور شد این شهید عزیز ۳۵ ساله که قهرمان ملی و کتبی است در عملیات رمضان و شرق بصره شربت شهادت نوشیده است و دفن این شهید گمنام گرانقدر نقش موثری در ارتقای معنویت و افزایش خیر و برکت مادی و معنوی جامعه و محل تدفین دارد.

سرهنگ هادی آزادی گفت: رزمندگان استان همدان در عملیات رمضان نقش انکارناپذیری داشتند؛ هنوز تعدادی از شهدای مفقود الجسد این عملیات شناسایی نشدند که پیش بینی می شود این شهید از شهدای استان در این عملیات است که باگذشت بیش از ۴ دهه، هنوز پیکر پاک آنان به وطن بازنگشته است.
همدان نگار://

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا ایمیل خود را وارد کنید
لطفا متن دیدگاه خود را وارد کنید
ویدئو خبری