آخرین بروزرسانی سایت : ۱۰ / اردیبهشت / ۰۳ | ۷:۵۰ بعد از ظهر

حمل بیش از ۴ میلیون تن کالا از همدان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان گفت: رانندگان همدان در ۴ ماه نخست امسال بیش از ۴ میلیون تن کالا را از همدان به نقاط مختلف کشور حمل کردند.
همدان‌نگار؛ صفر صادقی راد در نشستی با کارکنان نیروی انتظامی استان همدان با اشاره بر این‌که این عدد حدوداً معادل سال قبل است، افزود: رانندگان استان همدان در این حوزه جزو چهار استان موفق کشور هستند که بالاترین میزان نهاده‌‌های دامی از بنادر جنوبی به استان حمل کردند.
مدیرکل راهداری استان همدان تأکید کرد: برای تسهیل فعالیت در این حوزه برای ۵ تا ۶ شرکت باربری استان مجوز حمل مستقیم بار از مبدا بنادر جنوبی به استان صادر شد.
صادقی راد ادامه داد: در این بازه زمانی راهداری استان موفق به نصب علائم راهنمایی و رانندگی و هشداردهنده جاده‌ای شده است؛ همچنین به طرح ایمن‌سازی مدارس حاشیه جاده‌ها را انجام داده است که نیازمند فرهنگ‌سازی است، زیرا حاشیه راه‌ها و دانش آموزان این حواشی در معرض خطر هستند.
صادقی راد تأکید کرد: طرح ارتقاء ایمن‌سازی مدارس حاشیه جاده‌ها همچنان در دست اقدام است و کمیسیون‌های ماده ۱۱ رانندگان به موضوع رسیدگی کرده است.
مدیریت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان در این نشست، از کارکنان پلیس‌راه استان با اهداء لوح تقدیر کرد. همدان‌نگار//:

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا ایمیل خود را وارد کنید
لطفا متن دیدگاه خود را وارد کنید
ویدئو خبری