آخرین بروزرسانی سایت : ۱۰ / اردیبهشت / ۰۳ | ۷:۵۰ بعد از ظهر

هراس از زائرانت

بیانیه خانه مطبوعات استان همدان برای حادثه تروریستی در کرمان

ولَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

حادثه تروریستی انفجار بمب در مسیر شرکت‌کنندگان در مراسم چهارمین سالگرد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان و به شهادت رسیدن ده‌ها تن و مجروح شدن گروهی از هم‌وطنان عزیزمان، قطعا دل هر انسان آزاده‌ای را به درد آورده و نشان از خباثت و رذالت بانیان این فاجعه هولناک دارد.
‌مردم ایران در این چند دهه، همواره قربانی سیاست‌های ضدانسانی کشورهای حامی تروریسم به روش‌های گوناگون بوده‌اند. کشورهایی که با پرورش تروریست‌ها و حمایت و پشتیبانی‌ از آن‌ها، نقش اصلی در جنایات گروهک‌های تروریستی علیه هم‌وطنان بی‌گناه ما را داشته و دارند.
‌بی‌شک در پاسخ به دشمنان کوردل نظام مقدس جمهوری اسلامی باید همان جمله معروف بنیان‌گذار کبیر انقلاب را یادآوری کرد که «‌‏بکُشید ما را؛ ملت ما بیدارتر می‌شود.»
‌خانه مطبوعات استان همدان ضمن محکوم کردن این جنایت، شهادت جمعی از زائران شهید حاج قاسم سلیمانی را به محضر حضرت صاحب‌الزمان(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت شهیدپرور ایران، مردم عزیز استان کرمان و خانواده این شهیدان تبریک و تسلیت گفته، برای همه مجروحان این حادثه دردناک آرزوی سلامتی دارد.
‌انتظار می‌رود مسئولین هر چه سریع‌تر با شناسایی عوامل این فاجعه غم‌انگیز، با مسببان آن برخورد کرده و پاسخ قاطع ملت ایران به این جنایت را بدهند.
همدان نگار://

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا ایمیل خود را وارد کنید
لطفا متن دیدگاه خود را وارد کنید
ویدئو خبری