آخرین بروزرسانی سایت : ۱۰ / اردیبهشت / ۰۳ | ۷:۵۰ بعد از ظهر

بارش برف و انسداد برخی راه‌های همدان

زیبایی طلوع

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان گفت: بارش برف و کولاک شدید سه محور ارتباطی استان را تا اطلاع ثانوی مسدود کرده و شهروندان باید به جد از سفر غیرضروری در این محور‌ها پرهیز کنند.
همدان‌نگار، صفر صادقی راد این محور‌های ارتباطی مسدود شده را مسیر‌های همدان به سنندج، همدان به ملایر و گردنه اسدآباد نام برد و افزود: راهداران استان‌ با امکانات راهداری موجود شبانه‌روزی در تلاش برای باز نگه‌داشتن را‌ه‌ها از بارش برف هستند و این مسیر‌های مسدود نیز با این تلاش همیشگی راهداران به‌زودی آماده عبور مجدد خودرو‌ها خواهد شد.
وی یاد‌آور شد: به دلیل شرایط خاص محور گنج‌نامه(عدم ایمنی و پیچ‌های متعدد محور) در مسیر همدان به تویسرکان، همیشه قبل از آغاز بارش برف این محور تا اطلاع ثانوی برای حفظ ایمنی رانندگان مسدود می‌شود و رانندگان باید تا عادی شدن شرایط آب و هوایی از ورود به این محور خودداری کنند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان تأکید کرد: شرایط رانندگی در زمستان همه رانندگان را ملزم به همراه داشتن تجهیزات زمستانی مانند زنجیر چرخ و وسایل گرمایشی می‌کند و رانندگان باید برای حفظ ایمنی خود و همراهانشان با همه اصول ایمنی رانندگی در این فصل آشنایی کامل داشته و اگر چنین توانایی ندارند از سفر با خودروی شخصی در این فصل به جد خود‌داری کنند.
صادقی راد افزود: اداره کل راهداری استان همدان با ظرفیت۵۳۳ نیروی راهداری و ۳۱۲ دستگاه خودرو‌های راهداری و برف‌روبی شب‌های اخیر خدمات مناسبی را برای بازگشایی راه‌های استان ارائه داده و این خدمات‌رسانی دائمی است، این خدمات شامل برف‌روبی و نمک‌پاشی در جاده‌های برفی و امداد‌رسانی به درراه ماندگان با همکاری سایر نهاد‌های مسئول است.
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان با یاد‌آوری این‌که استان همدان بیش از ۵۴۰۰ کیلومتر راه مانند راه‌های روستای، فرعی، اصلی و بزرگراه و آزادراه دارد، افزود: سامانه راهداری کشور با شماره ارتباطی ۱۴۱ ، تار‌نمای ۱۴۱. ir و نرم‌افزار ۱۴۱ آماده اطلاع‌رسانی وضعیت راه‌ها و محور‌های ارتباطی استان و کشور است.
همدان‌نگار://
راه برفی

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا ایمیل خود را وارد کنید
لطفا متن دیدگاه خود را وارد کنید
ویدئو خبری