آخرین بروزرسانی سایت : ۱۰ / اردیبهشت / ۰۳ | ۷:۵۰ بعد از ظهر

سیصدمیلیون تومان تسهیلات نوسازی تاکسی

رئیس سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری همدان از پرداخت وام ۳۰۰ میلیون تومانی برای نوسازی تاکسی های فرسوده شهر همدان خبر داد.
همدان نگار، سید محمد پوروخشوری با اشاره به پرداخت این تسهیلات گفت: افزون بر آن ۶۵ میلیون تومان تسهیلات برای اسقاط خودرو پرداخت خواهد شد که به معنی نوسازی تاکسی بدون هزینه کرد است.

رئیس سازمان حمل ونقل بار ومسافر شهرداری همدان بدون اشاره به نوع خودروهای پیش بینی شده برای نوسازی ناوگان تاکسی همدان در این باره توضیح داد: تاکنون ۱۳۰ راننده تاکسی در همدان بر اجرای این طرح و بهره مندی از مزایای آن به روش غیر حضوری و اینترنتی ثبت نام کردند بعد از ثبت نام پرداخت تسهیلات انجام خواهد شد.
پور وخشوری شرایط بهره مندی از این تسهیلات را افزون بر فرسوده بودن خوردوی معرفی شده، معرفی یک ضامن کارمند برای دریافت تسهیلات عنوان کرد و ادامه داد: تاکسی فرسوده ون درصورت تمایل می توانند ون ها را به خودروی چهار نفره تبدیل کنند.
رئیس سازمان حمل ونقل بار ومسافر شهرداری همدان گفت: تقاضای ما از رانندگان تاکسی های فرسوده بهره مندی حداکثری از تسهیلات فراهم شده است.

رئیس سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری همدان ادامه داد: اکنون رایزنی برای نوسازی۲۶۰ دستگاه تاکسی ون را دستور کار داریم و با رفع موانع قانونی، با مشارکت خودرو دیزل و سازمان شهرداری ها تاکسی های ون نیز نوسازی خواهند شد.
همدان نگار://

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا ایمیل خود را وارد کنید
لطفا متن دیدگاه خود را وارد کنید
ویدئو خبری