آخرین بروزرسانی سایت : ۱۰ / اردیبهشت / ۰۳ | ۷:۵۰ بعد از ظهر

شعار سال سرلوحه امور مخابرات در سال ۱۴۰۰

سرپرست مخابرات منطقه همدان، گفت: شعارسال۱۴۰۰ که فرمایش مقام معظم رهبری است را به مانند سال‌های قبل سرلوحه کار‌ها قرار دادیم و در این حوزه با بهره‌مندی از خرد و فکر، اندیشه، دقت و سرعت موجب پیشرفت در بهره‌‌‌برداری از فناوری‌ها خواهیم شد.
همدان‌نگار به نقل از روابط عمومی شرکت مخابرات منطقه همدان، محمد‌علی گرزین به اهمیت برنامه‌ریزی راهبردی در پیشبرد اهداف مخابرات تاکید کرد.
وی افزود: سرلوحه قرار دادن شعار امسال نقش موثری درتمام تصمیمات و امور مربوط به حوزه های کاری و شناسایی کارهای درست ایجاد می‌کند و این عاملی برای ایجاد گام موثری در امور و اجرای صحیح آن است.
وی نیروی انسانی خوب وکارآمد را که علم و عمل را با هم دارد از عوامل پیشبرد اهداف مخابرات و ایجاد تغییر نام برد و ادامه داد: نیروهای ارزشی و سرمایه مخابرات هستند.
گرزین گفت: مخابرات یک نام تجاری(برند) شناخته شده برای مردم است و اکنون این نام تجاری خوشنام، دسترسی حداکثری برای مردم، حتی در دور افتاده‌ترین نقاط صعب العبور روستایی نیز فراهم کرده است؛ مردم این مناطق نسبت به این نام خدماتی ارتباطی و مخابراتی آشنایی و شناخت کامل دارند و مخابرات بین مردم اعتبار خاص دارد که مزیت رقابت برای مخابرات محسوب می‌شود.
همدان نگار//:

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا ایمیل خود را وارد کنید
لطفا متن دیدگاه خود را وارد کنید
ویدئو خبری