آخرین بروزرسانی سایت : ۱۰ / اردیبهشت / ۰۳ | ۷:۵۰ بعد از ظهر

رسالت بزرگ شهدا بر دوش ما

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: شهدا رسالت بزرگ حمایت و ادامه آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی بر دوش ما گذ‌اشته‌اند.
همدان‌نگار، سردار مظاهر مجیدی که همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس(۳۱ شهریورتا ۶ مهر) در مراسم رژه این هفته در میدان باباطاهر همدان سخن می‌گفت، افزود: استان‌همدان دیار‌دارالمومنین و دار‌الامجاهدین الگوی ایثار و شهادت با ۸ هزار شهید، ۱۸ هزار جانباز و یک هزار‌آزاده سرافراز نقش مهمی در دفاع مقدس و پیروی از فرامین مقدس نظام ارزشی جمهوری اسلامی داشته است.

وی ادامه داد: دفاع مقدس و بیان ارزش‌های آن عظمت تلاش بی‌نظیر شهدا را موید است که امنیت پایدار را برای کشور اکنون به ارمغان آروده و سد محکمی در مقابل نفوذ دشمن با گسترش و نشر این ارزش‌ها ایجاد شده است که ترس دشمن از نظام به وضوح به خصوص قدرت نظامی و ارزشی آن دیده می‌شود.
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: این ارزش‌ها مقدس قدرت مانور و دست درازی دشمن را به این آب و خاک گرفته و به ایران اسلامی قدرت و اقتداری خاص بخشیده است.
وی با یاد‌ی از شهدای عزیز مانند ‌محمد نوژه، محمد آبکار، بهرام آریافر، حسین همدانی و غیره افزود: این شهدا برای تبلور کماه مقدس توحید شربت شهادت نوشیدند و باید بتوانیم ادامه دهنده راه آنان در تحقق این هدف بزرگ و با ارزش باشیم.
سردار مجیدی گفت: هشت هزار شهید همدان که برای اعتلای کلمه توحید جان خود را تقدیم کردند و امیدوارم که بتوانیم مسیر و رسالت بزرگ آنها را ادامه دهیم.
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: خوشا به حال عزیزانی که در راه خدا جان به جان آفرین تسلیم کردند و مزین به نام شهید شدند تا همه بدانند نیرو‌های نظامی و انتظامی سربازان ولایت هستند و در خط مقدم دفاع از ارزش‌های اسلامی ایستاد‌ه‌اند.
وی افزود: اکنون شاهدیم هم‌افزایی توان نیرو‌های نظامی و انتظامی ترس بر دل دشمنان انداخته و قدرت نظام اسلامی این عظمت پایدار و باثبات را ایجاد کرده است.
استاندار همدان با یاد‌آوری این‌که ۸ سال حماسه دفاع مقدس اثبات کرد ایران اسلامی با ثبات پای دفاع از ارزش‌های مقدس خود ایستاده است، گفت: ضعف اجازه تعرض و دست درازی دشمن به این آب و خاک را خواهد آورد اما به یمن قدرت و اقتدار کنونی نظام مقدس جمهوری اسلامی این شرارت به ترس در دشمن بدل شده است.

علیرضا قاسمی‌فرزاد افزود: توکل بر خدا و پیروی سربازان جان بر کف نظام از فرامین بنیانگذار انقلاب و مقام معظم رهبری نظام را در همه عرصه‌ها سرافراز کرد و اکنون ایران اسلامی حتی با تحریم در مسیر رشد توسعه و پیشرفت قرار دارد.
در این مراسم با حضور مقام‌های کشوری و لشگری یگان‌های نظامی و انتظامی حاضر درمیدان در صف‌های منظم از مقابل جایگاه رژه رفتند و قدرت نظامی ایران اسلامی را در استان همیشه شهید‌پرور همدان به نمایش گذاشتند.
همدان‌نگار://

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا ایمیل خود را وارد کنید
لطفا متن دیدگاه خود را وارد کنید
ویدئو خبری