آخرین بروزرسانی سایت : ۱۰ / اردیبهشت / ۰۳ | ۷:۵۰ بعد از ظهر

بیش از ده هزار میلیارد تومان در استان سرمایه گذاری شد

استاندار همدان گفت: سال قبل بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان برای اجرای طرح‌های مهم تولیدی و اقتصادی در استان سرمایه‌گذاری شده است.
همدان‌نگار؛ سید سعید شاهرخی، افزود: امسال به مانند سال قبل اولویت نخست مدیران اجرایی استان، شناسایی موانع تولیدی و تلاش برای کاهش آن و احیای واحدهای تولید نیمه فعال و راکد است.
نماینده ارشد دولت در استان ادامه داد: همواره سیاست های محوری دولت و تاکید مقام معظم رهبری بر جهش تولید استوار بوده است که در استان نیز پیگیر تحقق این رویه هستیم؛ حمایت از تولید به منظور ارتقای معیشت مردم و ایجاد فرصت‌های شغلی جدید برای جوانان از اولویت‌های اصلی استان در سال جدید است.
استاندار همدان اظهار کرد: یکی از این تکالیف را که بر عهده مدیران بانک‌هاست؛ توافق فی‌مابین بانک با مالک برای املاک و واحد‌های تملک شده توسط بانک است تا دوباره این واحدها احیا و به چرخه تولید باز‌گردند؛ برنامه توسعه‌ای استان نیز در افق 3 ساله برای بهره‌برداری مناسب از ظرفیت‌های استان متمرکز است.
شاهرخی افزود:‌ برای تحقق این اهداف حمایت از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی برای مشارکت در طرح‌های اقتصادی به‌صورت جدی در دستور کار استان است.
همدان‌نگار//:

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا ایمیل خود را وارد کنید
لطفا متن دیدگاه خود را وارد کنید
ویدئو خبری