آخرین بروزرسانی سایت : ۱۰ / اردیبهشت / ۰۳ | ۷:۵۰ بعد از ظهر

مشاهد عملکرد همه مشترکان دیماندی استان همدان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان از رویت‌پذیری ۱۰۰ درصد مشترکان کشاورزی، صنعتی و اداری بخش دیماندی خبر داد.
همدان نگار، علی سهرابی بیدار در مراسم افتتاحیه ارزیابی حوزه مهندسی که با حضور نمایندگان شرکت توانیر افزود: فرصت‌هایی که در ارزیابی‌های مختلف برای اشتراک‌گذاری تجربیات ایجاد می‌شود نتیجه آن رشد شرکت‌ها در بخش‌های مختلف خواهد بود.
وی با بیان اینکه ارزیابی حوزه مهندسی شامل بخش‌های مهندسی، برنامه‌ریزی و بهره‌برداری بوده و به طور قطع نتایج ارزشمندی خواهد داشت، گفت: این ارزیابی‌ها با محوریت و راهبری شرکت توانیر موجب رشد جدی در صنعت توزیع می‌شود.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به وضعیت شبکه برق استان تصریح کرد: یک هزار و ۷۴ روستای استان همدان برق دارند.

وی ادامه داد: چشم‌انداز ما در افق ۱۴۰۴ قرار گرفتن به عنوان سه شرکت برتر توزیع برق در کشور در ارائه خدمات مطلوب به مشترکین منطبق بر مأموریت شرکت است.
سهرابی بیدار با بیان اینکه مأموریت ما توزیع برق به صورت مطمئن و پایدار و تأمین و عرضه برق با رویکرد اقتصادی در چارچوب قوانین، ضوابط و مقررات مربوطه است، گفت: برای دستیابی سریع به این امر محورهای استراتژیکی تعریف کرده‌ایم که شامل هوشمندسازی شبکه، افزایش قابلیت اطمینان شبکه، افزایش و ارتقاء بهره‌وری و مشتری‌مداری و ارتباط مستمر و دوسویه با مشتریان است.
وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در بخش هوشمندسازی شبکه در حوزه مهندسی ادامه داد: افزایش نقاط کنترل‌پذیر از ۲۵ نقطه در اردیبهشت سال ۱۴۰۱ به ۳۴۹ نقطه تاکنون، برداشت و ورود اطلاعات کل شبکه استان در سامانه GIS، کنترل‌پذیری مشترکین دیماندی صنعتی ۴۳ درصد، کشاورزی ۶۲ درصد و اداری ۳۴ درصد از جمله این اقدامات است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان افزود: رویت‌پذیری مشترکین کشاورزی، صنعتی و اداری بخش دیماندی به صورت ۱۰۰ درصد، سه فاز عادی کشاورزی ۹۷ درصد و صنعتی ۶۷ درصد و رویت پذیری مشترکین سه فاز عادی اداری ۴۱ درصد نیز از دیگر فعالیت‌های اجرایی در بخش هوشمندسازی شبکه است.

به گفته وی در بخش افزایش قابلیت اطمینان شبکه در حوزه مهندسی نیز برنامه‌ریزی و پیگیری برای احداث ۵ ایستگاه ۶۳٫۲۰ کیلوولت با هماهنگی برق منطقه‌ای باختر، اصلاح شبکه توزیع ۲۳۷ روستا با جابجایی ۲ هزار و ۳۰۰ اصله پایه و اصلاح و تقویت شبکه ۲۰ کیلوولت به میزان یک هزار و ۶۵۲ کیلومتر با تعویض ۸۲۶ اصله پایه انجام شده است.
سهرابی بیدار با اشاره به احداث و تبدیل ۷۴۸ کیلومتر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار از سال ۱۴۰۱ تاکنون اظهار کرد: تابلوهای ۲۰ کیلوولت پست‌های زمینی به تعداد ۱۱۲ نقطه کنترل‌پذیر ما نیز بر اساس تکنولوژی‌های روز اصلاح شده است.
وی عنوان کرد: سال گذشته نیز در بحران آب شهر همدان برق‌رسانی به چاه‌های آب را داشتیم که در اقدامی جهادی ۲۳ کیلومتر شبکه برای تأمین برق آب شهر همدان از سد تالوار بهینه‌سازی شد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان تصریح کرد: در راستای افزایش بهره‌وری در حوزه مهندسی نیز انجام مطالعات و محاسبات الکتریکی شبکه با استفاده از نرم‌افزار بر اساس GIS، برگزاری دوره‌های آموزشی به تعداد ۳۷ هزار نفر ساعت، رساندن تلفات استان به ۹٫۴۹ درصد، و تحقق شاخص کیفیت ولتاژ استاندارد بالای ۹۹ درصد، استقرار سامانه‌ سنم و… صورت گرفته است.

وی گفت: در حوزه مشتری‌مداری استقرار سامانه مهندسی سنم ، نصب ۷ هزار و ۴۰۰ چراغ LED، احداث ۱۲۵ کیلومتر شبکه شهری و روستایی و نصب ۸۰ دستگاه پست هوایی عمومی را داشته‌ایم.
سهرابی بیدار با بیان اینکه نگاهی که در شرکت وجود دارد حرکت به سمت مأموریت و رسیدن به اطمینان از تداوم برق و استاندارد بودن انرژی است، گفت: این امر به همت بخش مهندسی و پشتیبانی از آن امکان‌پذیر است.
همدان نگار://
کلیک کن:
https://www.edch.ir/

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا ایمیل خود را وارد کنید
لطفا متن دیدگاه خود را وارد کنید
ویدئو خبری