آخرین بروزرسانی سایت : ۱۰ / اردیبهشت / ۰۳ | ۷:۵۰ بعد از ظهر

آغاز فعالیت مروجان آب

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از آغاز فعالیت گروه های کاری مروجان مصرف بهینه آب در استان خبر داد.
همدان نگار، فرهاد بختیاری فر در مراسم مانور خودرویی گروه های کاری مروجان فرهنگ مصرف بهینه آب گفت: با کاهش بارش ها و به پیروی از آن کاهش منابع آب، حفاظت از این منابع با فعالیت گروه های کاری آگاهی دهنده همراه با اخطار به مشترکان بدمصرف، ضرورتی انکار ناپدیر است.
وی افزود: این گروه های کاری با آرم مروجان فرهنگ مصرف بهینه آب گشت زنی در شهر دارند و با هدف فرهنگ سازی و ارائه راهکارهای مناسب به منظور مصرف بهینه آب به مشترکان زبانی تذکر داده و با نبود توجه کافی به این تذکر ها اخطار کتبی خواهند داد.
بختیاری فر تذکر و اخطارها را شامل مشاهده مصرف غیرضروری آب شرب، اسراف، شستشوها و استفاده از آب شرب در ساخت و سازها و غیره نام برد و ادامه داد: اگر مشترکان به اخطار و تذکر مروجان فرهنگ مصرف بهینه آب توجه نکنند، برخورد قانونی شامل قطع آب و یا جمع‌آوری انشعاب را اجرا خواهیم کرد.
وی از مردم استان همدان خواست تا شرکت آبفای استان را در شرایط بحرانی کنونی آب،کمبود بارش ها و منابع آبی با مصرف بهینه آب شرب بیش از گذشته یاری دهند تا در گرمای پیش روی تابستان و فصل گرم سال استان این مشکل را پشت سر بگذارد و برای جبران این کمبود مجبور به اجرای قطع برنامه ریزی شده آب شرب نشوند.
همدان نگار://

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا ایمیل خود را وارد کنید
لطفا متن دیدگاه خود را وارد کنید
ویدئو خبری