آخرین بروزرسانی سایت : ۱۰ / اردیبهشت / ۰۳ | ۷:۵۰ بعد از ظهر

کمپین ابر و باد مخابرات ایران

شرکت مخابرات ایران، کمپین ابر و باد را از ۱۷ آبان ۱۴۰۱ تا پایان سال ۱۴۰۱ برای پاسخگویی به نیاز مشتریان در بخش های مختلف با معرفی خدمات متنوع و جذاب اینترنت برگزار می کند.

همدان نگار به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، جشنواره ابر و باد مخابرات ایران فرصت استثنایی برای افراد بدون اینترنت پرسرعت و افراد متقاضی ارتقای سرعت برای انجام فعالیت ها با حجم ترافیک بالا است .
در این کمپین خدماتی با فناوری های مختلف مانند سرینو(وی دی اس ال)و تانوما (اف تی تی اچ) با سرعت هایی از ۸ مگابیت بر ثانیه تا ۳۰۰ مگابیت بر ثانیه با حجم ترافیک بالا ارایه شده است.
مشتریان می توانند از میان سرویس های مختلف کمپین با حجم های متنوع و حتی شیوه پرداخت دلخواه ، سرویس مورد نظر را انتخاب و خریداری کنند.
مزایای این کمپین، شامل ارائه مودم رایگان برای یکی از خدمات اف تی تی اچ ،ارائه خدمت با حجم ترافیک بالا ،سرعت و کیفیت بسیار بالای خدمت های ارایه شده و امکان انتخاب بستر مورد نیاز توسط متقاضی(مشتری) با توجه به نیاز ازفناوری وی دی اس ال یا اف تی تی اچ است. تنوع در نوع پرداخت (پیش پرداخت و پس پرداخت) ، ارائه سرویس های اختصاصی برای هرکدام از بستر های خدمات اینترنت وی دی اس ال، اف تی تی اچ، سرعت خدمات اینترنت حداکثر تا ۳۰۰ مگابیت نیز از دیگر مزایای کمپین ابر و باد است.
مشتریان(متقاضیان) می توانند این خدمات اینترنت را از مراکز مخابراتی محل سکونت یا تماس با سامانه ۲۰۲۰،درخواست کنند.
همدان نگار://

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا ایمیل خود را وارد کنید
لطفا متن دیدگاه خود را وارد کنید
ویدئو خبری