آخرین بروزرسانی سایت : ۱۰ / اردیبهشت / ۰۳ | ۷:۵۰ بعد از ظهر

افتخار راهداران همدان

همدان نگار؛ حمید نصرتی قانعی، خبرنگار: تلاش و ایثار راهداران همدان برای نجات خانواده گرفتار در برف و کولاک تقدیر حضوری این خانواده را در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان موجب شد.
۳۰ دی ماه امسال(۱۴۰۰) خانواده ای از همدان عزم سفر به شهرستان اسدآباد می کند که در برف و کولاک جاده گرفتار می شوند و امدادرسانی به در راه ماندگان توسط راهداران استان برای نجات این خانواده آغاز می شود؛ نتیجه مسرت بخش چهار ساعت تلاش و ایثار راهداران نجات خانواده بی رمق از مرگ حتمی و برف و کولاک جاده و گردنه برفگیر اسد آباد به واسطه مدد و هدایت الهی است؛ آغازگر این ایثار و تلاش راهداران استان همدان «محمدمهدی فامیل فیضی»، از روابط عمومی راهداری استان است. حیات دوباره خانواده در راه مانده به مدد ایثار و تلاش راهداران استان همدان آنان را به راهداری استان می آورد تا با حضور خود از این تلاش و ایثار راهداران استان تقدیر و تجلیل کنند. هادی فعله گری پدر خانواده در راه مانده اتفاق آن روز را شرح داده و می گوید: زنده ماندن خانواده اش(خود، همسر و فرزند دوساله اش) معجزه الهی است و تلاش و ایثار راهداران استان همدان را با این جمله توصیف و قدر می نهدکه در هر اداره‌ای جوانمردی همیشه پرچم اداره را بالا می‌برد.

مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای همدان با یادآوری این که راهداران مردان خستگی ناپذیر جاده‌ هستند نیز می گوید: راهداران با همتی به یاد ماندنی بدون خستگی،دائم در همه شرایط برای تامین ا آرامش خاطر شهروندان در تلاش هستند.
صفر صادقی راد می افزاید:راهداران با عشقی آمیخته به ایثار در مسیر‌های سخت گذر و برفگیر زمستان و گرمای تابستان جاده‌ها این خدمات را به مردم ارائه می دهند و چشم داشتی ندارند.
محمدمهدی فامیل فیضی نیز با قدردانی از تلاش‌ همکارانش در مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان می گوید: خدمت ارائه شده راهداری بر مبنای وظیفه است؛ شرایط و ارزش های انسانی هر فرد وادار و هدایت به انجام این کار می کند.
وی با بیان خرسندی وافر خود از این اقدام، می گوید:افتخار می کنم که به یمن و تقدیر الهی نجات این خانواده نصیب من شد.
استان همدان بیش ۵ هزار کیلومتر راه ارتباطی دارد و راهداران استان شبانه روزی خدمات خود را در این مسیر ها به مردم ارائه می دهند.
همدان نگار://

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا ایمیل خود را وارد کنید
لطفا متن دیدگاه خود را وارد کنید
ویدئو خبری