آخرین بروزرسانی سایت : ۱۰ / اردیبهشت / ۰۳ | ۷:۵۰ بعد از ظهر

تاکید برساخت گرمخانه استاندارد در همدان

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان گفت: امسال در بودجه شهرداری همدان ۱٫۷ میلیارد تومان برای ساماندهی معتادان متجاهر و متکدیان نیست.


همدان نگار، علی اکبر نظری در کمیسیون خدمات شهری، زیست محیطی و بهداشت شورا، افزود: ساماندهی و جمع آوری متکدیان، کودکان کار و معتادان متجاهر فقط وظیفه مدیریت شهری نیست اکنون شهرداری این وظیفه را تنهایی انجام می دهد.
وی ادامه داد: به رغم همه تلاش‌ها، شاهد حضور مداوم معتادان متجاهر و افزایش آنها در نقاط مختلف شهر هستیم؛ نبود مدیریت یکپارچه شهری برای ساماندهی این موضوع منجر به معضلی جدی برای مدیریت شهر شده است.
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان گفت: وظیفه شهرداری مشارکت در جمع آوری و ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی، کودکان کار، متکدیان و معتادان متجاهر با همکاری نهاد های مرتبط است؛ که ضعف همکاری و عملکرد مرتبط با نهاد های مختلف در این بخش آشکار است.
نظری گفت: به صراحت در قانون ساماندهی معتادان متجاهر وظایف نهاد های مرتبط برای بهره‌برداری و تکمیل مراکز نگهداری، درمان و کاهش آسیب معتادان متجاهر و بی‌خانمان و راه اندازی مراکز جامع توانمندسازی و حمایت اجتماعی از معتادان بهبود یافته استان‌ها با رعایت احکام ماده ۷۷ مشخص است.
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان گفت: شهرداری در این موضوع به تنهایی هزینه می‌کند، مکان برای ساماندهی ( گرمخانه) تامین و برای جمع آوری اقدام کرده است.
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان بر ضرورت اجرای سریع ساخت گرمخانه استاندارد در مکان مناسب تاکید کرد.
همدان نگار://

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا ایمیل خود را وارد کنید
لطفا متن دیدگاه خود را وارد کنید
ویدئو خبری