آخرین بروزرسانی سایت : ۱۰ / اردیبهشت / ۰۳ | ۷:۵۰ بعد از ظهر

تامین برق کنکوری ها

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان از آمادگی کامل این شرکت برای تأمین برق پایدار حوزه‌های برگزاری آزمون سراسری در استان همدان خبر داد.
همدان نگار، علی سهرابی بیدار اظهار کرد: امسال شرکت توزیع نیروی برق استان همدان آمادگی کامل برای تأمین برق مطمئن و پایدار حوزه‌های برگزاری کنکور دارد.
وی گفت: شرکت برق استان برای همه مراکز برگزاری آزمون سراسری، برنامه تأمین برق مطمئن و پایدار را طراحی و اقدام های لازم برای پیشگیری از وقوع حوادث و قطع برق را انجام داده است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان افزود: بازدید از شبکه و پست‌های توزیع تأمین برق مراکز آزمون و انجام اقدامات و اصلاحات مورد نیاز از دیگر اقدامات این شرکت است.
وی ادامه داد: برای تأمین برق پایدار و مطمئن، حتی خطوط جایگزین برای خطوط اصلی حوزه‌های برگزاری کنکور در نظر گرفته شده است.
سهرابی بیدار با اشاره به بررسی ژنراتور مراکز برگزاری آزمون دارای مولد برق اضطراری، گفت: همچنین برای مراکز بدون مولد برق اضطرای، مولد برق پیش‌بینی شد.
وی با یاد آوری آماده‌باش و حضور ۳۷ گروه عملیاتی با ۲۲ دستگاه خودرو سبک، ۱۰ دستگاه خودرو بالابر و پنج دستگاه جرثقیل در روز های برگزاری کنکور تاکیدکرد: این گروه ها به منظور تأمین برق پایدار و اقدام سریع و به موقع با وقوع حادثه در مراکز آزمون وارد عمل می‌شوند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به حضور و آماده‌باش اعضای کمیته مدیریت بحران شرکت توزیع نیروی برق استان در روزهای ۱۴ و ۱۵ تیر ماه در ستاد و واحدهای اجرایی، افزود: تدابیر لازم برای برگزاری آزمونی با آرامش و آسایش برای آینده‌سازان کشور پیش‌بینی شده است.
همدان نگار://
کلیک کن
https://www.edch.ir/

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا ایمیل خود را وارد کنید
لطفا متن دیدگاه خود را وارد کنید
ویدئو خبری