آخرین بروزرسانی سایت : ۱۰ / اردیبهشت / ۰۳ | ۷:۵۰ بعد از ظهر

رسانه‌های استان ظرفیت اطلاع‌رسانی مناسبی دارند

استاندار همدان، گفت: رسانه‌های استان ظرفیت اطلاع‌رسانی مناسبی دارند و مدیران دستگاهای اجرایی باید از ظرفیت رسانه ها برای اطلاع رسانی برای ایجاد امید در جامعه استفاده کنند.
همدان‌نگار؛ نخستین جلسه شورای اداری استان همدان در سال جدید با حضور نماینده ولی فقیه در استان، جمعی از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار و سیدسعید شاهرخی استاندار همدان در این جلسه افزود: سال قبل برای تحقق شعار سال(جهش تولید) بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان برای 63 طرح استان اختصاص داده شد.
وی با یاد‌آوری این‌که از این مبلغ هشت هزار میلیارد تومان توسط بخش خصوصی سرمایه‌گذاری شده است، ادامه داد: این مقدار سرمایه‌گذاری مؤید موفقیت مدیران استان همدان است؛ این سرمایه‌گذاری‌ها باهدف تحقق رشد و توسعه پایدار استان، ایجاد زیرساخت‌ها، رونق تولید، اشتغال، تأمین بوده است.
استاندار همدان از طرح‌های اجراشده به ترتیب با درصد‌های ۲۷، 40، 16 و 17 برای بخش‌های کشاورزی، صنعت و معدن، گردشگری و خدمات نام برد و گفت: بر اساس سند توسعه استان، سالانه پنج هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری تعهد شده است که آخرین آمار حکایت از بیش از هفت هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری تا پایان سال قبل در استان دارد.
همدان‌نگار//:

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا ایمیل خود را وارد کنید
لطفا متن دیدگاه خود را وارد کنید
ویدئو خبری