آخرین بروزرسانی سایت : ۱۰ / اردیبهشت / ۰۳ | ۷:۵۰ بعد از ظهر

خرداد‌ امسال آب تالوار به همدان می رسد

مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با بازدید از خط انتقال آب سد تالوار، از انتقال آب این سد به شهر همدان تا پایان خرداد ماه امسال خبر داد.
همدان نگار؛ مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور را در این سفر معاون راهبری و نظارت بهره برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور همراهی می‌کرد، اتابک جعفری مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با اشاره به کمبود بارش‌ها و کمبود آب به عنوان چالش جدی و پیش روی کشور، گفت: در این حوزه برای کاهش کمبود آب شرب شهر همدان، طرح‌های اضطراری تامین کوتاه مدت آب مانند حفر و اجاره چاه‌ و مدیریت ذخیره آب مخازن شهر و غیره اجرا شده است.
وی درباره تامین آب برای شهر همدان نیز افزود: اجرای این طرح از سد تالوار از سال ۸۵ آغاز و سال ۸۸ قرارگاه خاتم الانبیاء مجری طرح شد به رغم این ضرورت جدی شهر همدان، اجرای طرح حدود یک دهه تاخیر دارد؛ با سفر وزیر نیرو به همدان، به صورت جد اجرای این طرح و خاتمه آن در دستور کار است.
جعفری ادامه داد: در نخستین گام با سفر وزیر نیرو به همدان ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای طرح تخصیص داده شد و در ادامه بر اساس مذاکرات مقرر شد با برنامه زمان‌بندی و مدیریت منسجم جهادی اجرای طرح تا پایان خرداد ماه امسال به پایان برسد.
همدان نگار://

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا ایمیل خود را وارد کنید
لطفا متن دیدگاه خود را وارد کنید
ویدئو خبری