آخرین بروزرسانی سایت : ۱۰ / اردیبهشت / ۰۳ | ۷:۵۰ بعد از ظهر

مسئله اول جهان اسلام فلسطین و مردم مظلوم غزه

امروز مردم دلاور و ولایت‌مدار همدان یک صدا با شعار‌های مرگ بر اسرائیل غاصب و آمریکا یک‌بار دیگر در انسجامی ستودنی و ماندگار، انزاجار خود را از رژیم جنایت‌کار صهیونیستی در راهپیمایی با شکوه روز قدس همدان نشان دادند.

‌همدان‌‌نگار؛ مراسم روز قدس همدان همزمان با سراسر کشور با شعار‌های کوبنده نفرت از استکبار جهانی و جانیان رژیم صهیونیستی در  میدان شهر آغاز و در مسیر راهپیمایی تعیین شده تا حسینیه امام ره همدان ادامه داشت تا مردم شنونده صحبت‌های سخنران این مراسم باشند.

حمید‌رضا حاجی‌بابایی در سخنان خود در مراسم روز قدس همدان با تاکید بر این‌که کسانی که با رژیم غاصب صهیونیستی در جنگ هستند از  اسلام و انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند، افزود: غزه، لبنان، سوریه و حزب‌الله به قدرت سیاسی ایران کمک می‌کند اگر حرف اول جهان را می زنیم یک پای قدرت ما جبهه مقاومت است در غیر اینصورت ما را خفه می کردند.

‌نماینده مردم و همدان فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره بر این‌که  امسال مقام معظم رهبری روز قدس را بین‌الملی دانستند  ادامه داد: هر سال مسلمانان جهان به میدان می‌آمدند تا مظلومیت این زنان و کودکان را نشان دهند اما امروز تمام مردم جهان به میدان آمدند تا مظلومیت مردم فلسطین را بیش از پیش آشکار کنند.

وی گفت: دشمن در تلاش برای ایجاد شکاف در وحدت ملت ایران با آرمان‌های والای مقاومت اسلامی  و جهاد با رژیم غاصب فلسطین، است. پس شبهات و سوالاتی را در اذهان عمومی برای ایجاد این تفرقه بین ایران و  فلسطین و غزه مطرح طرح کرده است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی  افزود: حمله حماس برای پیشگیری از تحقق اهداف آمریکا در منطقه است آنها برای حذف حماس، غزه و حزب الله از جهان نقشه دارند و سرکوب نیروهای مردمی عراق و ایران از دیگر اهداف آنهاست چرا که ایران اسلامی حامی مقاومت در مقابل ظالم و دفاع از مظلوم است.

وی گفت: شرایط کنونی جهان ایجاب کرده که برای دفاع از آرمان‌های ارزشی نظام اسلامی و بر اساس عرف جامعه جهانی هزاران کیلومتر آن طرف تر خطوط دفاعی راهبردی را طراحی و عملیاتی کردیم. پس غزه، لبنان، سوریه و حزب‌الله حامیان قدرت سیاسی ایران بوده جبهه مقاومت بعدی از این طراحی و عملیات برای دفاع از جهان اسلام است.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به سفارت ایران اسلامی که بخشی از خاک و قلمرو کشور محسوب می‌شود، افزود: قطعا این جنایت با پاسخ کوبنده و به جایی همراه است که با تدبیر مسئولان به خصوص مقام معظم رهبری اجرا خواهد شد.

حاجی بابایی در بخش دیگری از سخنانش به مسایل کنونی استان پرداخت و افزود: بر اساس تصمیم‌ها برای کاهش مشکل مسکن در استان، مطابق با مسائل موجود در کشور، ۳هزار هکتار زمین به همدان افزوده در قالب طرحی ۶۰ هزار قطعه زمین رایگان به مردم داده خواهد شد.

همدان‌نگار://

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا ایمیل خود را وارد کنید
لطفا متن دیدگاه خود را وارد کنید
ویدئو خبری