آخرین بروزرسانی سایت : ۱۰ / اردیبهشت / ۰۳ | ۷:۵۰ بعد از ظهر

نوروز و عبور بیش از ۱۴ میلیون خودرو از همدان

معاون حمل‌ونقل اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای همدان از عبور ۱۴ میلیون و ۴۷۱ هزار خودرو از جاده‌های استان همدان در بازه‌زمانی ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ تا ۱۳ فرورودین ۱۴۰۲ خبر داد.

همدان‌نگار؛ محمد سرگزی با یاد‌آوری این‌که، غالب تردد‌ها بین ساعت ۱۸ تا ۱۹ بود، افزود: برای افزایش ایمنی عبور مسافران و خودرو‌ها در محور‌های پرترافیک استان با همکاری بخش خصوصی پویش همراهان سفر ایمن را در بازه زمانی اجرا شد.
وی برنامه‌های اجرا شده در این طرح نوروزی، برای آرامش و تمدد اعصاب مسافران ورانندگان را توزیع بسته‌های فرهنگی و افزایش آموزش نحوه صحیح رانندگی، سفر ایمن و غیره و برنامه‌های شاد فرهنگی و نوروزی بیان کرد.
معاون حمل‌ونقل اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای همدان درباره مقصد سفر‌های نوروزی شهروندان استان همدان با اشاره بر افزایش ۲۵ درصدی تعرفه بلیط ناوگان مسافری عمومی از ۴ روز مانده به پایان سال ۱۴۰۱، ادامه داد: شهروندان استان به مقاصد گردشگری تهران، اصفهان، شمال کشور، خوزستان و مشهد بیشترین سفر داشتند.

سرگزی گفت: بر این مبنا و در قالب بیش از ۱۳ هزار سفر، ۱۲۴ هزار مسافر با ناگاون عمومی استان همدان سفر کردند.
وی درباره نحوه نظارت بر فعالیت مجتمع‌های خدماتی رفاهی در تعطیلات نوروزی امسال گفت: کارگروهی مشخص وظیفه نظارت بر این خدمات، در استان بر عهده دارد که بر اساس وظایف محوله، نظارت میدانی و بازرسی از خدمات ارائه شده ۶۵ اخطار صادر کردند.
همدان نگار://

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا ایمیل خود را وارد کنید
لطفا متن دیدگاه خود را وارد کنید
ویدئو خبری