آخرین بروزرسانی سایت : ۱۰ / اردیبهشت / ۰۳ | ۷:۵۰ بعد از ظهر

شرکت برق همدان ۲۴۰ میلیون تومان خسارت به مشترکان پرداخت کرد

معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، گفت: تاکنون شرکت برق استان همدان به دو دسته‌ از مشترکان خسارت پرداخت کرده است که هزینه آن نیز از شرکت بیمه طرف قرارداد تامین شده است.
همدان‌نگار؛ ایرج والی‌زاده، افزود: خسارت پرداختی ناشی از فعل و انفعالات شبکه و خسارت‌ ناشی از اتصالات داخلی مشترکان بوده است؛ بر این مبنا برای سال قبل (۹۹) خسارت‌ ناشی از اتصالات داخلی پرداختی به مشترکان ۲۲۷ مورد با هزینه یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان ثبت شده توسط متقاضیان بود که ۷۱ درصد از شکایت ها معادل ۱۶۲ مورد به میزان ۲۴۰ میلیون تومان پرداخت شد.
معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق استان همدان ادامه داد: مشترکان، می‌توانند درخواست‌های خود را در این حوزه در سامانه بیمه توانیر (bime.tavanir.org.ir) ثبت، پیگیری و خسارت دریافت کنند.
والی‌زاده گفت: عمده خطای مشترکان به هنگام ثبت تقاضای خسارت در این سامانه، بارگذاری نکردن مستندات و اوراق وسایل سوخته در سایت است که امکان دریافت خسارت غیر‌ممکن می‌کند.
معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق استان همدان تاکید کرد: امسال (۱۴۰۰) ۱۳۰ مورد خسارت به مبلغ یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون در این سامانه ثبت شده است و شرکت توانیر هنوز قرارداد جدیدی با بیمه ندارد و خسارتی پرداخت نشده است.
وی از کشف ۱۱۸ مرزعه استخراج رمز ارز از سال ۹۸ تاکنون خبر داد و افزود: به ترتیب در سال‌های ۹۸، ۹۹ و ۱۴۰۰ تعداد ۲۹ مزرعه با ۹۰۱ ماینر، ۳۷ مزرعه با ۷۰۹ ماینر و ۵۳ مزرعه رمز‌ارز با ۳۲۵ ماینر کشف شده است.
معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: ۳ هزار ۶۲۴ کیلووات برق در لحظه توسط ماینرهای کشف شده مصرف می‌شد که این میزان مصرف برق معادل تامین انرژی برق برای ۲۵ هزار و ۸۸۶ خانوار کم مصرف بود.
وی از اطلاع‌رسانی هم‌وطنان برای کشف و معرفی مراکز استخراج رمز ارز غیر‌مجاز سخن گفت و ادامه داد: برای این اطلاع‌رسانی ۱۰ میلیون تومان جایزه پیش‌بینی‌شده است.
همدان‌نگار//:

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا ایمیل خود را وارد کنید
لطفا متن دیدگاه خود را وارد کنید
ویدئو خبری