آخرین بروزرسانی سایت : ۱۰ / اردیبهشت / ۰۳ | ۷:۵۰ بعد از ظهر

۹۸٫۵ درصد خانوار شهری ایران، بهره‌مند از گاز طبیعی

مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران گفت: اکنون بر اساس تلاش همکاران در بخش‌های مختلف شرکت گاز ایران ۹۸٫۵ درصد خانوار‌های شهری ایران اسلامی از گاز‌طبیعی استفاده می‌کنند.

همدان‌نگار، مسلم رحمانی در جلسه تکریم و معرفی سرپرست جدید شرکت گاز استان همدان با یاد‌آوری آمار ۹۰ درصدی بهره‌مندی خانوار‌های ‌روستایی ایران از گاز طبیعی، افزود: اکنون شرکت ملی گاز ایران خدمات خود را در این حوزه به ۲۷ میلیون‌مشترک ارائه می‌دهد که شامل ۱۲۲۸ شهر و ۳۷ هزار روستا است.
وی با بیان سختی و مشکلات سال قبل، برای ارائه این خدمات به مشترکان، تاکید کرد با این شرایط موفق به ارائه خدمات به ۴۱۰۰ واحد صنعتی جدید در کشور شدیم؛ اکنون در حوزه صنعت گاز کشور با اعتبار ۱۷ هزار میلیارد‌تومان ۱۴۲۴ طرح در دست اجرا داریم.
از تلاش‌های با اشاره به اجرای طرح‌ها دیگری با هزینه‌کرد اعتباری در حدود ۱۹ هزار میلیارد‌تومان در ماه‌های پیش رو در شرکت ملی گاز ایران اظهار کرد: شرکت ملی گاز ایران در مسیر تحقق گاز‌رسانی عمومی به همه وطنان و بهره‌مندی از نعمت گاز طبیعی برنامه‌ریزی‌های مهمی در دستور‌ کار دارد.
در این جلسه مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران از تلاش‌های محمد صادق محبی نظر مدیر عامل قبلی شرکت گاز استان تقدیر و مجید الهیاری را به عنوان سرپرست جدید شرکت گاز استان همدان معرفی کرد.
در این جلسه عنوان شد اکنون استان همدان۴۵۷ هزار مشترک خانوار شهری و ۶۶۶ هزار مشترک خانوار روستایی دارد.
همدان‌نگار://

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا ایمیل خود را وارد کنید
لطفا متن دیدگاه خود را وارد کنید
ویدئو خبری