آخرین بروزرسانی سایت : ۱۰ / اردیبهشت / ۰۳ | ۷:۵۰ بعد از ظهر

طلب ۱۱۰ میلیارد تومانی برق استان

همدان نگار، حمید نصرتی قانعی- خبرنگار: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: مانده مطالبات شرکت توزیع نیروی برق استان همدان ۱۱۰میلیارد‌تومان است و پیگیر وصول این طلب‌ هستیم.

علی سهرابی بیدار با اشاره به آمار مصرف مشترکان استان همدان در حوزه‌های مختلف انرژی برق از بهینه مصرف شدن برق در با استناد به برق مصرفی سخن گفت و افزود: بر این اساس مشترکان استان از پاداش خوش‌مصرفی ۱۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان بهره‌مند شدند.
وی ادامه داد: تاکنون برای ارائه خدمات مناسب به۸۰۵‌هزار مشترک ، ۱۹ هزار و ۳۶۳ کیلو‌متر شبکه توزیع برق در استان اجرا شده است و ۳۰ درصد برق توزیع در شبکه توسط ۶۴۴ هزار مشترک خانگی مصرف می‌شود و بقیه مربوط به سایر حوزه‌ها است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان اهداف بهبود خدمات شرکت در استان را محورهایی مانند هوشمند‌سازی خدمات، افزایش بهره‌وری و ارتباط دوسویه با مشترکان نام برد و افزود: ۲۱۷ روستا جابه‌جایی و اصلاح شبکه را در دستور کار داریم که در قیاس با سال قبل در این حوزه ۱۰۰ درصد رشد داریم.

سهرابی بیدار تاکید کرد: برای بهره‌مندی از انرژی‌های به مانند خورشید و باد نیز اقدام‌هایی در استان انجام شده است؛ انتظار داریم تا با تعامل روز‌افزون همه دستگاه‌های اجرایی تکالیف بر زمین مانده در این حوزه توسط دستگاه‌ها بیش از پیش محقق شود.
وی گفت: امسال و همزمان با آغاز دهه پیروزی انقلاب اسلامی۱۳۲ طرح بهره‌برداری یا ساخت آن با پیش‌بینی هزینه کرد ۱۵۵ میلیارد و ۶۳۳ میلیون‌تومان شروع خواهد شد که این اقدام عمرانی و اجرایی را از هفته دولت امسال در دستور کار داریم.
سهرابی بیدار درباره نحوه فرهنگ‌سازی و مدیریت مصرف برق در استان نیز با یاد‌آوری تعامل با رسانه‌ها در قالب انتشار آگهی، تیزر‌های فرهنگ‌سازی مکتوب، مجازی و تصویری ادامه داد: بر این اساس روابط عمومی شرکت توزیع برق استان همدان ۱۸۵ هزار ثانیه آگهی توسط رسانه ملی استان، ۱۴۱۰ خبر را منتشر و ۵ میلیون و ۱۰۰ هزار پیامک ارسال کرده است.
مدیر‌عامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، گفت:۵۳۰ دستگاه سامانه تولید برق خورشید به عشایر استان تحویل شد و تحویل ۳۹۹دستگاه دیگر در دستور کار است.
همدان نگار://
لینک:
https://www.edch.ir/

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا ایمیل خود را وارد کنید
لطفا متن دیدگاه خود را وارد کنید
ویدئو خبری