آخرین بروزرسانی سایت : ۱۰ / اردیبهشت / ۰۳ | ۷:۵۰ بعد از ظهر

دعوت به حضور در راهپیمایی روز قدس

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار همدان در پیامی مشترک به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس از مردم استان برای حضور پرشور در راهپیمایی این روز و اعلام انزجار از جنایت های رژیم کودک‌کش صهیونیستی و حمایت از ملت مظلوم فلسطین دعوت کردند.

همدان نگار، در پیام مشترک آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی‌ موثقی و علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان آمده است: روز جهانی قدس، نماد حق طلبی و آزادی‌خواهی و ظلم‌ستیزی با مستکبران جهان بالاخص رژیم غاصب اسرائیل است که توسط معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی‌(ره) بنیانگذاری شد تا این روز نمایش وحدت و یکپارچگی جهان اسلام در حمایت از قدس شریف و مردم مظلوم فلسطین باشد.

در ادامه این پیام مشترک آمده است: در ماه‌های اخیر قلب انسان‌های آزاده‌ دنیا داغدار خون‌های پاک بر زمین ریخته شده بیش از ۳۰ هزار نفر از جمله کودکان و زنانی است که در غزه پناهی برای در امان ماندن از چنگال جلادان غاصب صهیونیست نداشتند، عمق فجایع ضدبشری صهیونیست‌ها و هم‌پیمانانشان به اندازه‌ای است که امروز در هیچ جای جهان، کشوری را نمی‌توان یافت که مردمش علیه جنایات و وحشی‌گری‌های صهیونیست‌های غاصب و حمایت از مردم مظلوم غزه راهپیمایی برگزار نکنند.

این پیام می افزاید: روزی که خروش یکپارچه مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان، لرزه بر پیکره صهیونیسم بین‌الملل انداخته و زوال غاصبان قدس شریف و تحقق وعده و سنت الهی حکومت صالحان بر زمین را نویدی دوباره می‌دهد.

در ادامه این پیام آمده است: حضور پرشور مردم مؤمن و ولایت‌مدار استان همدان در راهپیمایی روز قدس امسال تفاوتی بزرگ با سال‌های قبل دارد و این حضور، پاسخی قاطع به جنایت‌های اسرائیل و آمریکای جنایتکار در به شهادت‌رساندن عده‌ای از خوبان کشورمان به خصوص سردار سرافراز شهید زاهدی بوده و بار دیگر تاکیدی بر این اصل است که روحیه ایثار، مقاومت و مبارزه علیه استکبار و حکومت‌های ظالم در انحصار مرزها نخواهد بود.

امام جمعه و استاندار همدان در این پیام با دعوت از اقشار مختلف مردم دارالمؤمنین و دارالمجاهدین استان همدان برای شرکت در راهپیمایی روز قدس و دوشادوش مسئولان نظام مقدس‌جمهوری‌اسلامی، این حرکت عظیم را نشان از عزم و اراده مردمی می‌دانیم که هیچگاه صحنه را برای حمایت از مظلومان ترک نکرده‌اند.

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با دستور و تدبیر ارزشمند و تاریخی امام راحل برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین و اعلام انزجار از رژیم صهیونیستی، روز جهانی قدس نامگذاری شده است.

همدان نگار://

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا ایمیل خود را وارد کنید
لطفا متن دیدگاه خود را وارد کنید
ویدئو خبری