آخرین بروزرسانی سایت : ۱۰ / اردیبهشت / ۰۳ | ۷:۵۰ بعد از ظهر

مطالبات۷۸میلیارد‌تومانی مخابرات همدان

مدیر مخابرات منطقه همدان از مطالبات۷۸ میلیارد‌تومانی مخابرات همدان خبرداد و گفت: مخابرات برای ارایه خدمات به‌روز همه تلاش‌های سرمایه‌گذاری خود را بر اساس شرح وظایف انجام داده و خواهد داد اما این حوزه نیاز به حمایت روز‌افزون توسط دریافت‌کنندگان خدمات دارد.
همدان‌نگار، محمد‌علی گرزین، این مطالبات را شامل بدهی ۲۸ میلیارد‌تومانی اداره‌ها، سازمان‌ها، ۳۵ میلیارد‌تومانی اپراتور‌ها و اف. سی.پی‌ها و ۱۵ میلیارد‌تومانی مردم بیان و ادامه داد: امسال برای شهر همدان راه‌اندازی یک سامانه فایو.جی در محدوده سعیدیه با هدف ارتقای خدمات اینترنت سیار در دستور کار اپراتور همراه اول است.

وی با یاد‌آوری این‌که مخابرات در‌آمد و هزینه است اما وظایف تکلیفی دارد که بر اساس آن باید به توسعه و ارتقای خدمات بپردازد از نبود تناسب بین هزینه‌ها و تعرفه‌های خدمات سخن گفت و افزود: انتظار ما از مشترکان و دریافت کنندگان خدمات پرداخت به موقع هزینه‌ها است.
مدیر مخابرات منطقه همدان، ادامه داد: مشکل فعلی مخابرات در شهر همدان نبود همکاری مردم برای نصب آنتن‌های جدید و ارتقای ارتفاع آنتن‌ها است که برای رفع این مشکل فعلا از همکاری دستگاه‌های دولتی برای راه‌اندازی سایت جدید استفاده می‌کنیم در این حوزه ضرورت دارد که آنتن‌های مخابراتی برای توسعه ارایه خدمات از ارتفاع‌های ۲۴ یا ۳۲ متر به ۴۸ متر ارتفاع برسد که نیاز به فضای بیشتری برای نصب تجهیزات به نسبت سطح استقرار آنتن‌های قبلی داریم.

گرزین افزود: امسال تعهد مخابرات مطنقه همدان افزایش پهنای باند تی. دی ال. تی ای با ۴۵ سامانه است که ۳۹ سامانه از این تعداد در همدان و در شهر‌های ملایر و نهاوند هر کدام ۲ سامانه بود همچنین ۹۷ سامانه نیز استفاده از روش مایمو است یعنی با راه‌اندازی این سامانه‌ها و اجرای دستور‌العمل‌های مخابراتی پهنای باند ۱۶ برابر شد.
وی در بخش دیگری از سخنان با اشاره به ارایه خدمات فیبر نوری برای ارتقای خدمات مخابراتی در استان همدان، گفت: ایجاد زیرساخت‌های این طرح از سال ۹۴ دردستورکار مخابرات ایران بود و تکلیف شد که در کشور ۲۰ میلیون پورت واگذار شود اکنون برای استان همدان در این بستر مخابراتی ۳۴ هزار پورت خدمات ایجاد شده است.
مدیر مخابرات منطقه همدان افزود: در استان همدان ۱۲۵ هزار مشترک اینترنت ثابت با بهره‌مندی از زیرساخت‌های مخابراتی ای دی. اس. ال، وی. دی. اس. ال و اف. تی. تی. اچ داریم که هر یک از این خدمات مخابراتی به نسبت نیاز مشترکان مزایای خاص دارد. ۶۰۰هزار مشترک تلفن ثابت داریم ؛ ضریب نفوذ تلفن ثابت استان حدود ۳۰٫۸ است.
همدان نگار://

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا ایمیل خود را وارد کنید
لطفا متن دیدگاه خود را وارد کنید
ویدئو خبری