آخرین بروزرسانی سایت : ۱۰ / اردیبهشت / ۰۳ | ۷:۵۰ بعد از ظهر

جشن پیروزی و طنین بیعت مردم همدان با انقلاب

همدان‌نگار؛ حمید نصرتی قانعی، خبرنگار: امروز زادگاه ۸ هزار شهید والامقام استان همدان و در تارک آن مدافعان حرم و انقلاب، جای‌جایش شاهد طنین فریاد مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل بود تا تبلور جشن پیروزی انقلاب و بیعت مجدد با آرمان‌‌های بنیانگذار آن در چهل و سومین سال حضور، ثبت دوربین رسانه‌ها شود.
استان همدان در ۲۲ بهمن سال ۱۴۰۰ ،یک‌بار دیگر حضور حماسه‌آفرین مردمانش را در تاریخ دفاع و مجاهدت این سرزمین غیور و دلاورپرور، تجربه و ثبت فراموش ناشدنی تاریخ ایران اسلامی و انقلابی کرد تا مشت پولادین بر دهان کسانی شود که خواهان فرو‌پاشی این نظام و انقلاب اند. حضور پر‌شکوه مردم همدان و استان در راهپیمایی خودرویی این روز، موید آنست که مردم همیشه در صحنه استان همدان، پای همه ارزش‌های انسانی و اسلامی، آرمان‌های امام(ره)، رهبری و انقلاب ایستاده‌اند و از مسئولان و متولیان نظام نیز می‌خواهند، قدم‌های خود را برای استواری، دوام و آرامش روز‌افزون این مردم از خود‌گذشته و مجاهد با صلابت بیشتر بردارند و اجازه ندهند فردی خللی در این صلابت ایجاد کند.

راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن سال ۱۴۰۰ شهر همدان زادگاه و سرزمین مجاهدان مؤمن، مقاوم، انقلابی و نستوه از تقاطع زیر‌گذر پژوهش آغاز و ادامه مسیر با گذر از معابر میدان پیامبر اعظم(ص)، خیابان بوعلی سینای جنوبی، میدان امام‌زاده عبدالله(ع) به معبر میدان باباطاهر عریان همدانی منتهی شد.
گذر موتوری که ندای بلند‌ بلند‌گو‌ها، پژواک دهنده سرود های انقلابی و شعار‌های مردمی مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر ضد ولایت‌فقیه و انقلاب و مرگ بر منافق بود و اهتزاز پرچم سه رنگ ایران عزیز و اسلامی این شکوه و عظمت سترگ مردم همدان را همراهی می‌کرد، همه اقشار در این حضور حماسه‌ساز نقش پر‌رنگ خود را نشان دادند تا تائید و تجدید بیعت دوباره با نظام و انقلاب باشد. انقلابی که ۳ سالگی خود را بعد از دهه چهارم آغاز کرده است و حمایت مداوم این مردم ایثارگر می‌رود تا مسیر رشد این نظام انقلابی و اسلامی را به جایگاه توسعه پیوند بزند.
همدان‌نگار://


لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا ایمیل خود را وارد کنید
لطفا متن دیدگاه خود را وارد کنید
ویدئو خبری