آخرین بروزرسانی سایت : ۱۰ / اردیبهشت / ۰۳ | ۷:۵۰ بعد از ظهر

پاداش برق برای مشترکان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، گفت: مشترکان خوش مصرف برق با کاهش مصرف، ۵ تا ۲۰ برابر قبض پاداش می گیرند.

همدان نگار،علی سهرابی بیدار با یادآوری اهمیت اجرای طرح پادش صرفه جویی برای مشترکان افزود: وزارت نیرو، برنامه‌ریزی و تقسیم وظایف برای تأمین برق پایدار در فصل تابستان ۱۴۰۲ راتدوین و در دست اجرا دارد.
وی ادامه داد: اکنون استان همدان بیش از ۸۰۵ هزار مشترک برق دارد که ۸۰ درصد آن معادل ۶۴۴ هزار مشترک با تعرفه خانگی و ۳۳ درصد برق توزیعی استان را مصرف می کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره بر این که ۴ درصد مشترکان برق استان معادل ۳۲ هزار مشترک، تعرفه عمومی دارند و ۷درصد برق توزیعی استان را مصرف می‌کنند، اظهار کرد: ۱۳۵۰۰ مشترک کشاورزی نیز ۱٫۶۸ درصد مشترکان را شامل می شوند که معادل ۳۸ درصد برق توزیعی استان را استفاده می کنند.
سهرابی‌بیدار گفت: ۳۶۰۰مشترک برق صنعتی استان نیز معادل ۰٫۸۳ درصد مشترکان را تشکیل می دهند که حدود ۱۲ درصد برق را مصرف می‌کنند،
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان افزود: در بخش سایر مصارف (تجاری) ۱۰۴ هزار مشترک شرکت توزیع نیروی برق استان دارد که معادل ۱۳ درصد مشترکان است و ۷ درصد مصرف برق استان همدان شامل این بخش است.

وی ادامه داد: حدود ۳ هزار و ۶۵۰ مشترک کنتور برای روشنایی شهری و روستایی نصب شده است که ۱٫۷ برق توزیعی استان در این حوزه مصرف می‌شود.
سهرابی بیدار افزود: ۰٫۶ درصد مشترکان برق استان نیز به روشنایی معابر مربوط است که حدود ۲ درصد برق استان را مصرف است.
وی تاکید کرد: مدیریت دولت سیزدهم و وزارت نیرو در تابستان ۱۴۰۱ میزان خاموشی‌ها کمتر از نصف مدت مشابه سال ۱۴۰۰ شد و تلاش ها مبتنی بر بهبود وضعیت برق برای امسال است.
سهرابی بیدار از همکاری کامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان برای تأمین سوخت جایگزین خبر داد.
همدان نگار://
کلیک کن:
https://www.edch.ir/

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا ایمیل خود را وارد کنید
لطفا متن دیدگاه خود را وارد کنید
ویدئو خبری