آخرین بروزرسانی سایت : ۱۰ / اردیبهشت / ۰۳ | ۷:۵۰ بعد از ظهر

افزایش اتوبوس‌های همدان

رئیس شورای اسلامی شهر همدان از افزایش تعداد اتوبوس‌های شهری همدان خبر داد و گفت: منابع خرید این اتوبوس‌ها را وزارت کشور تامین خواهد کرد.
همدان‌نگار؛ محمود مسگریان در نخستین جلسه شورای اسلامی شهر همدان در سال ۱۴۰۱، با تبریک همزمانی بهار قران و طبیعت افزود: وزارت کشور با هدف توسعه حمل و نقل عمومی شهر‌ها و تقویت آن، اعتباری را پیش‌بینی کرده است که بر این مبنا از محل این منابع می‌توان ۲۱ دستگاه اتوبوس برای شهر همدان خرید؛ در این حوزه به ترتیب سهم آورده وزرات کشور و شهرداری‌ها ۸۰ و ۲۰ درصد است.
رئیس شورای اسلامی شهر همدان بدون اشاره به آمار اتوبوس‌های شهر، از پیش‌رو‌بودن فصل گردشگری سخن گفت و ادامه داد: باید ناوگان حمل و نقل عمومی شهر همدان را تقویت کرد تا گلایه و اعتراضی از سوی شهروندان به لحاظ وجود گره‌های ترافیکی در شهر شاهد نباشیم.
رئیس شورای اسلامی شهر همدان در این دیدار نوروزی اعضای شورا شهر با شهردار، معاونان شهردار و مدیران مناطق با تاکید بر هم‌افزایی توان شهرداری برای جذب سرمایه‌گذار و تامین در‌آمد پایدار، گفت: امیدواریم تلاش، همدلی، پشتکار، ارتباط موثر، تعامل و یگانگی سبب تحقق اهداف مدیریت شهر برای برای خدمت بیشتر و تسهیل امور شهرداری به مردم تبدیل شود.
همدان‌نگار://

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا ایمیل خود را وارد کنید
لطفا متن دیدگاه خود را وارد کنید
ویدئو خبری