آخرین بروزرسانی سایت : ۱۰ / اردیبهشت / ۰۳ | ۷:۵۰ بعد از ظهر

خدمات اینترنتی سفر زائران اربعین

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان گفت: آیرو یا خدمات سفر «در تا در» برای سفرهای برون شهری زائران اربعین حسینی بر اساس وب و گوشی های هوشمند راه اندازی شد.

همدان نگار، مهرداد آهکی، افزود: این سامانه نرم افزاری با همکاری اتحادیه شرکت‌های تعاونی سواری کرایه و با تلاش سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برای سفرهای برون شهری زائران اربعین حسینی با تحقق اهدافی مانند کمک به طرح جابجایی زائران اربعین حسینی و افزایش بهره مندی از توان و ظرفیت ناوگان سواری کرایه، افزایش ظرفیت ارائه صندلی سفر زائران کربلا با روش اینترنتی در کل کشور اجرا شده است.

مدیرکل راهداری استان همدان فواید این سامانه را به این شرح بیان کرد: مدیر شرکت مسافربری با بهره مندی از مشاهده انواع خودروها، شناخت تخلف رانندگان، نوع خدمات اختصاصی و شرکتی توانایی ارائه بهترین خطوط و مسیرهای فعالیت شرکت را به مانند کرایه به شکل مسیری، کرایه ظرفیت و صندلی، کرایه دربستی، نوبت دهی و ارائه خدمات بر اساس هر مسیر را خواهد داشت.

آهکی از دیگر امکانات این سامانه نرم افزاری برای مسافران را ثبت درخواست ذخیره سفر، مشاهده اطلاعات راننده، مدت توقف مسیر، امکان پیشنهاد قیمت سفر و روش پرداخت درگاه بانکی یا کیف پول، پرداخت نقدی، اشتراک گذاری و ردیابی سفر توسط وابستگان مسافر، کیف پول برای مسافران، خرید بلیط مجازی، مشاهده برنامه حرکت در مسیرهای مختلف و مشاهده صورت وضعیت و ثبت شکایت و انتقاد نام برد.
وی فواید این سامانه برای رانندگان را امکان ثبت درخواست نوبت، مشاهده درخواست‌های سفر، پذیرش یا رد درخواست، ارائه پیشنهاد قیمت سفر، کیف پول الکترونیکی، راهنمای مسیریابی، مشاهده صورت وضعیت شرکت، اطلاعات سفر و مسافر بیان کرد.
همدان نگار://

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا ایمیل خود را وارد کنید
لطفا متن دیدگاه خود را وارد کنید
ویدئو خبری