آخرین بروزرسانی سایت : ۱۰ / اردیبهشت / ۰۳ | ۷:۵۰ بعد از ظهر

تمدید جشنواره کاریکاتور

دبیر جشنواره ملی کاریکاتور مدیریت بهینه مصرف برق گفت: زمان ارسال آثار برای جشنواره ملی کاریکاتور مدیریت بهینه مصرف برق تا ۲۵ شهریور ماه تمدید شد.

همدان‌نگار، احمدرضا روزبیانی دلیل این موضوع استقبال هنرمندان ازجشنواره عنوان کرد و افزود: همانطور که قبلا نیز در فراخون عمومی اطلاع رسانی شده بود جشنواره به میزبانی همدان و در بخش‌های حرفه‌ای، آماتور و داخلی(شرکت‌های وابسته به توانیر) برگزار خواهد شد.
دبیر جشنواره ملی کاریکاتور مدیریت بهینه مصرف برق عنوان ‌های قابل شرکت در جشنواره را «صرفه جویی در مصرف برق؛ نیاز امروز، ضرورت فردا»، «مصرف بهینه برق مشارکت در تامین رفاه عمومی»، «انرژی برق یک سرمایه ملی است، آن را هدر ندهیم»، «برق جریان زندگی است، بهینه مصرف کنیم»، «برق نعمت است، صرفه‌جویی فرصت است»، «فرهنگ مصرف بهینه را به فرزندانمان بیاموزیم»، «فرهنگ مدیریت مصرف یعنی استفاده بهینه از برق در ساعات اوج بار»، «تولید انرژی پاک، ضامن سلامتی و حفظ محیط زیست» و «با رعایت دمای ۲۴ درجه سانتیگراد آسایش در زندگی را تجربه کنید» نام برد.
روز بیانی نشانی‌های ارسال آثار را www.festivalenergy.ir و bargh.behine.cartoons@gmail.com بیان کرد و از الزامی بودن روش ارایه آثار توسط این نشانی‌های سخن گفت.
وی افزود: علاقمندان به شرکت در جشنواره ملی کاریکاتور مدیریت بهینه مصرف برق باید فرم شرکت و مشخصات فردی را همراه آثار ارسال کنند؛ داوری آثار ۲۶ شهریور آغاز و زمان ارایه آثار دیگر تمدید نخواهد شد.
همدان‌نگار://

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا ایمیل خود را وارد کنید
لطفا متن دیدگاه خود را وارد کنید
ویدئو خبری