آخرین بروزرسانی سایت : ۱۰ / اردیبهشت / ۰۳ | ۷:۵۰ بعد از ظهر

آغاز ساخت ۱۱ هزار واحد مسکونی در همدان

استاندار همدان گفت: روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر همدان شتاب گرفته و امروز (چهارشنبه) با آغاز عملیات اجرایی پروژه ۱۱ هزار واحدی کوی پرواز، ساخت ۱۸ هزار واحد مسکونی در شهر همدان به مرحله اجرا رسید.
همدان نگار به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در شورای مسکن استان همدان که همزمان با آغاز عملیات اجرایی ساخت ۱۱ هزار واحد مسکونی و با حضور رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برگزار شد، افزود: اکنون با آغاز ساخت ۱۱ هزار واحد مسکونی در کوی جدید ساخت پرواز همدان، برگ زرینی در تاریخ شهر همدان ثبت شد.

وی اظهار داشت: برای طرح نهضت ملی مسکن در همدان، بیش از ۲ هزار هکتار زمین به محدوده طرح جامع شهری افزوده شده است، در حالی که در طرح مسکن مهر، فضاهای عمومی را به ساخت و ساز مسکن اختصاص دادند.
قاسمی فرزاد تصریح کرد: به همت دولت سیزدهم ۲ هزار هکتار به محدوده طرح جامع شهری همدان پیوسته است و زمین های خوبی را در ادامه کار داریم.
وی تاکید کرد: بر اساس برنامه طراحی شده، نزدیک به ۳۰ هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در شهر همدان ساخته می‌شود که هم اینک روند ساخت ۱۸ هزار واحد آن آغاز شده است.
استاندار همدان گفت: با توجه به تجارب بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و تجهیزاتی که بنیاد دارد، ساخت این واحد ها به این بنیاد سپرده شد.
وی با بیان این که کار الحاق زمین‌ها به شهر همدان در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شد، تاکید کرد: با توجه به مذاکرات و برنامه‌ها ریزی ها، این واحدهای مسکونی در کمترین زمان ممکن ساخته خواهد شد.
همدان نگار://

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا ایمیل خود را وارد کنید
لطفا متن دیدگاه خود را وارد کنید
ویدئو خبری