آخرین بروزرسانی سایت : ۱۰ / اردیبهشت / ۰۳ | ۷:۵۰ بعد از ظهر

برنامه‌های گذر از اوج مصرف برق

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: برای گذر از اوج مصرف برق تابستان طبق برنامه مدیریت مصرف ۱۸۰ پیش‌بینی  که اجرا خواهد شد.

همدان‌نگار، علی سهرابی بیدار، افزود: چهار محور راهبردی هوشمند شدن، قابلیت اطمینان شبکه، افزایش و ارتقای بهره‌وری، مشتری‌مداری و ارتباط مستمر و دو سویه با مشتریان که بخش نخست سال ۲ سل قبل  با راه اندازی مرکز مدیریت هوشمند شبکه برق استان اجرا و اکنون مسیر توسعه را رشد طی می‌کند.

وی ادامه داد: بخش دیگر کنترل‌پذیری هوشمند است تا قابلیت کنترل و قطع و وصل و مدیریت لوازم اندازه‌گیری از راه دور امکانپذیر شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با بیان این‌که هوشمندشدن فرآیندها با راهبرد تحول دیجیتال در دستور کار است، گفت: افزایش قابلیت اطمینان شبکه در دو بخش الکتریکی و مکانیکی شبکه پیگیری برای تحقق این موضوع برنامه‌های مناسب در ۲ سال اخیر اجرا شد.

وی ادامه داد: افزایش و ارتقای بهره‌وری از دیگر برنامه‌های این حوزه است که طرح‌های بهره‌وری آزمونه‌ای(آزمایشی) در بخش‌های مختلف راه‌اندازی و اجرا خواهد شد.

سهرابی‌بیدار با اشاره به بخش دیگر فعالیت‌های این حوزه مشتری‌مداری و ارتباط مستمر و دو سویه با مشتریان گفت: نرم‌افزار برق من و سامانه تماس ۱۲۱ از روش‌های مناسب استفاده شده در این حوزه است.

 همدان‌نگار://

 

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا ایمیل خود را وارد کنید
لطفا متن دیدگاه خود را وارد کنید
ویدئو خبری