آخرین بروزرسانی سایت : ۱۰ / اردیبهشت / ۰۳ | ۷:۵۰ بعد از ظهر

نقش آموزش و رسانه‌ها در کاهش تصادف‌ها

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان بر نقش آموزش و فرهنگسازی در کاهش تصادفات جاده ای تأکید کرد.
همدان نگار به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان، صفر صادقی راد در نشست کمیسیون ایمنی استان با محوریت یادمان قربانیان سوانح رانندگی با اشاره به نقش آموزش و فرهنگ سازی در کاهش تصادفات جاده ای بر نقش آموزش و پرورش و نیز صدا و سیما در این زمینه تاکید کرد و افزود : استفاده از تمام ظرفیت ها برای بهبود رفتارهای ترافیکی در استان بسیار ضروری است.
وی اظهار داشت: آموزش از دوران کودکی بسیار تأثیر گذار است و در این زمینه نقش آموزش و پرورش در نهادینه کردن این موضوع امری ضروری است.
مدیرکل راهداری استان همدان با اشاره به اینکه یکی از دغدغه های پلیس راه و راهداری موضوع تصادفات جاده ای است، تصریح کرد: تمامی اقدامات و برنامه‌ریزی‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای همدان و پلیس راه باید موجب کاهش تلفات جاده‌ای شود.
این مسئول در ادامه افزایش ایمنی در جاده ها را از اولویت های این اداره کل عنوان و خاطرنشان کرد: تاکنون اقدامات مناسبی در این زمینه انجام گرفته که اجرای ۷ کیلومتر از حفظ میانی و ۵ کیلومتر از روشنایی گردنه اسدآباد از جمله این اقدامات است.
صادقی راد، ایمن سازی مدارس حاشیه راهها، عابران پیاده، ادوات کشاورزی و راکبان موتورسیکلت ها را از دیگر اقدامات بیان کرد. معاون امور عمرانی استانداری همدان نیز در این نشست با تأکید بر رصد با دقت بر نحوه اجرایی شدن مصوبات کمیسیون ایمنی استان گفت: ضروری است برنامه کاهش تصادفات در استان تدوین و از تمامی ظرفیت ها برای آموزش و فرهنگ سازی کاربران جاده ای استفاده شود.
همدان نگار//:

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا ایمیل خود را وارد کنید
لطفا متن دیدگاه خود را وارد کنید
ویدئو خبری