آخرین بروزرسانی سایت : ۱۰ / اردیبهشت / ۰۳ | ۷:۵۰ بعد از ظهر

تبدیل وضعیت ایثارگران برق همدان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق همدان گفت: سال قبل ۱۶۵ نفر از ایثارگران جامعه ۳۴۱ نفری شرکت توزیع نیروی برق استان همدان تبدیل وضعیت شدند.
همدان نگار،علی سهرابی بیدار، افزود از صدر انقلاب تا به امروز شهدا و رزمندگان در راه عقیده و اعتقاد خود با تأسی از امام راحل، ایثارگری و از خوگذشتگی کرده و جان با ارزش خود را فدا کردند تا کشور ایران پا برجا و سرافراز بماند.

وی با تاکید بر اینکه همه مسئولان باید در افزیش سطح رضایتمندی مردم و خدمت صادقانه قدم بردارند، ادامه داد: شهدا در راه ارزش‌ها و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و خدمت به مردم و تامین آسایش و امنیت کشور، ایثارگری کرده و جان خود را فدا کردند و امروز ما وظیفه داریم رهرو راستین در مسیر پر افتخار شهدا و ایثارگران باشیم و به کشور و مردم خدمت کنیم.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق همدان فعالیت کارکنان این شرکت را جهادگونه دانست و بیان کرد: شرکت توزیع نیروی برق استان همدان مرکز ایثار است و همکاران ما برای تامین برق مطمئن و پایدار به صورت شبانه روز در هر شرایطی در حال فعالیت بوده و به مردم خدمت می‌کنند.
وی به نقش شرکت توزیع نیروی برق در دوران دفاع مقدس اشاره و تاکید کرد: در دوران دفاع مقدس کارکنان شرکت توزیع برق در شهرها و در بمباران‌ها و در میادین دفاع مقدس در کنار رزمندگان برای تامین خدمات برق حضور داشته و امروز هم در کنار مردم برای تامین زیرساخت‌ترین و حساس‌ترین نعمتی که خداوند عطا کرده توفیق خدمت‌رسانی دارند و برق مورد نیاز مردم را تامین می‌کنند.
سهرابی بیدار با تاکید بر اینکه پایگاه مقاومت بسیج شهید کاوه فروغی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان در بین پایگاه‌های مقاومت صنعت برق کشور به عنوان پایگاه مقاومت برتر انتخاب شد، خاطرنشان کرد: این پایگاه همواره در راه ارزش‌ها و و زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهدا و خدمت به مردم به خوبی ایفای نقش می‌کند.
همدان نگار://

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا ایمیل خود را وارد کنید
لطفا متن دیدگاه خود را وارد کنید
ویدئو خبری