آخرین بروزرسانی سایت : ۳۱ / اردیبهشت / ۰۳ | ۶:۱۸ بعد از ظهر

نقش معلم تربیت بدنی در ورزش مدارس

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان گفت: افزایش انگیزه معلمان تربیت بدنی مدارس موجب پر‌رنگ‌تر شدن نقش ورزش در خانواده‌ها و دانش آموزان است.

همدان‌نگار، شهرام بخشی در جلسه هماهنگی مسابقه ورزشی فرهنگیان و دانش آموزان استان با حضور رئیس هیات ورزش دانش آموزی و مسئولان انجمن های ورزشی استان در مجتمع آموزشی ورزشی برنا برگزار شد، اظهار کرد: بالا بردن انگیزه فعالیت معلمان تربیت بدنی در سطح مدارس و ترغیب حضور ایشان در حوزه های تخصصی آموزش در اماکن و میادین ورزشی موجب پر رنگ تر شدن نقش ورزش و اخلاق در میان خانواده ها و دانش آموزان می شود.

بخشی با تاکید بر استعدادهای بالقوه غنی دانش آموزان در استان همدان بر لزوم حضور حداکثری دانش آموزان و خانواده ها در میادین ورزشی برای تقویت روحیه همکاری و حمایت اولیاء تاکید کرد و خواستار در اختیار قرار دادن اماکن ورزشی ویژه دانش آموزان در سراسر استان شد.

در ادامه این جلسه مرادی، رئیس هیات ورزش دانش آموزی استان نیز بر برگزاری مسابقات ورزشی در دو بخش فرهنگیان و  دانش آموزان تاکید کرد و افزود: ایجاد روحیه، شادابی و تندرستی جسم و روح در بین فرهنگیان محترم و همچنین کشف استعدادهای ورزشی دانش آموزان و ایجاد انگیزه مثبت در دانش آموزان برای شرکت در این مسابقات نوید بخش آینده ای روشن است که رفتارهای اجتماعی آن ها را نیز تقویت می کند.

مسئولان انجمن های ورزشی در پایان این جلسه دیدگاه و نظر خود را درباره افزایش عملکرد انجمن ها و برای تحقق نتایج بهتر در سال های پیش رو بیان کردند.

 همدان‌نگار://

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا ایمیل خود را وارد کنید
لطفا متن دیدگاه خود را وارد کنید
ویدئو خبری