آخرین بروزرسانی سایت : ۱۰ / اردیبهشت / ۰۳ | ۷:۵۰ بعد از ظهر

همدان نیازمند پایگاه چند منظوره مدیریت بحران

رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان گفت: باید هر چه بیشتر بحث پیشگیری را در شهر تقویت کنیم و تدابیر لازم به منظور ساخت پایگاه‌های چند منظوره مدیریت بحران در شهر اندیشیده شود.
همدان نگار به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان، علی‌اکبر نظری در کمیسیون خدمات شهری شورا، اظهار کرد: شهر همدان به عنوان شهر تاب‌آور شناخته شده و این نکته نقطه عطفی است که در حد توان در این زمینه کوشیده و در بحث پیشگیری به منظور کمک به مدیریت بحران در شهر چاره‌اندیشی کنیم.
وی با بیان اینکه مهار بحران ارزش بالایی دارد، گفت: باید هر چه بیشتر بحث پیشگیری را در شهر تقویت کنیم و تدابیر لازم به منظور احداث پایگاه‌های چند منظوره مدیریت بحران در شهر اندیشیده شود.
رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان بیان کرد: با بررسی‌های لازم به صورت تخصصی در هر چهار منطقه سالن‌هایی به منظور ایجاد پایگاه‌های چند منظوره مدیریت بحران پیش‌بینی شود.
نظری در ادامه با اشاره به بارش برف و اقدامات انجام شده در بحث برفروبی، افزود: بسیاری از مجموعه‌ها شهرداری را علیرغم زحمات وافر و سنگین مدیران متهم به کم‌کاری می‌کنند اما باید قبول کنیم کاری با این وسعت قطعاً مشکلاتی در آن وجود دارد.
وی با بیان اینکه طی روزهای آینده نیز بارش برف را خواهیم داشت و باید دقت و برنامه‌ریزی‌های لازم باشد، تصریح کرد: در نوع برداشت برف‌هانیز دقت شود.
رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان ادامه داد: نمک‌پاشی نیز به آب‌های زیرزمینی، گیاهان، زیرساخت‌ها و آسفالت آسیب می‌رساند و در این خصوص نیز فرهنگ‌سازی ضروری است که باید معاونت فرهنگی شهرداری در آموزش شهروندی به این موضوع نیز ورود کند.
نظری به شهردار همدان توصیه کرد: نظر ۱۱ عضو شورا را در تصمیم‌گیری‌های مدیریت شهری لحاظ کند و فقط تابع نظر و دیدگاه تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر همدان نباشد.
وی با تأکید بر اینکه مدیران شهرداری نباید به احدی وابسته باشند، یادآور شد: وظیفه شهرداری، خدماتی و خدمت‌رسانی به مردم است و این مهم برای ما ملاک است.
همدان نگار://

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا ایمیل خود را وارد کنید
لطفا متن دیدگاه خود را وارد کنید
ویدئو خبری