آخرین بروزرسانی سایت : ۱۰ / اردیبهشت / ۰۳ | ۷:۵۰ بعد از ظهر

معرفی مدیر عامل جدیدتوزیع نیروی برق استان همدان

مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با حضور ویدئو کنفراسی معاون هماهنگی توزیع توانیر معرفی شد.
همدان نگار؛ در مراسم تکریم و معرفی مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر با اشاره به تغییرات و نوآوری‌ها و سخت بودن آن، گفت: این تغییرات ضروری است تا بخش توزیع به سرعت خود را با تحولات و برنامه‌های جدید هماهنگ کند.
غلامعلی رخشانی مهر ادامه داد: امسال دربند د تبصره ۱۵ شرکت‌های توزیع مکلف به نصب کنتورهای هوشمند شدند که این موضوع نیز ضروری است تا با اجرای این فرایند، کمک بیشتری به اجرای برنامه های آتی صنعت برق بشود.
وی درباره اجرای بند ی تبصره ۸ نیز افزود: آئین نامه اجرایی این بند قانونی اخیراً توسط هیات دولت مصوب شد که شرکت‌های توزیع بر این اساس ملزم شدند به سرعت سامانه‌های خود را برای اجرای آن آماده و تنظیم کنند.
رخشانی مهر با تقدیر از تلاش‌های شیرزاد جمشیدی مدیر عامل سابق شرکت توزیع نیروی برق استان همدان و معرفی علی سهرابی بیدار به عنوان مدیر عامل جدید، گفت: موفقیت‌ها همواره با همراهی همه مجموعه های یک شرکت به دست می‌آید که شایسته تقدیر است.
وی ادامه داد: برای ادامه روند رو به رشد شرکت، همه معاونان و مدیران باید در اجرای تحولات و برنامه‌های صنعت برق، با مدیریت هماهنگ باشند؛ همچنین در این مراسم شیرزاد جمشیدی مدیرعامل سابق شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گزارشی از عملکردش ارائه داد و سپس از زحماتش تقدیر شد.
همدان نگار://

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا ایمیل خود را وارد کنید
لطفا متن دیدگاه خود را وارد کنید
ویدئو خبری