آخرین بروزرسانی سایت : ۱۰ / اردیبهشت / ۰۳ | ۷:۵۰ بعد از ظهر

سریع بدهی را پرداخت کنید

رئیس کمیسیون خدمات شهری، زیست‌محیطی و بهداشت شورای اسلامی شهر همدان از بدهکاران به سازمان مدیریت پسماند شهرداری همدان خواست تا بدهی خود را به این سازمان هر چه سریع تر پرداخت کنند.
همدان‌نگار، علی اکبر نظری در بازدید از نحوه جداسازی زباله شهری همدان از برنامه‌ها و مشکلات پیش‌روی سازمان مدیریت پسماند شهرداری برای انجام وظایف محوله مطلع و بر پرداخت بدهی سازمان‌های وابسته به شهرداری به این سازمان تاکید کرد.
وی ادامه داد: افزایش فضای سبز پیرامون محیط مرکز دفن بهداشتی زباله شهری همدان از ضروریات است و همچنین باید برای بهبود فعالیت‌ها و انجام برنامه‌های توسعه‌ای این سازمان بیش از این حمایت مادی و معنوی شود که در این حوزه جلسه‌ای با مدیران مرتبط برگزار و تاکید خواهیم کرد که طلب خود را حداقل ماهیانه به مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان به سازمان مدیریت پسماند پرداخت کنند.

رئیس کمیسیون خدمات شهری، زیست محیطی و بهداشت شورای اسلامی شهر همدان افزود: افزایش فعالیت شرکت طرف‌ قرار‌داد سازمان پسماند برای مدیریت و جمع‌آوری زباله‌ها، نقش موثری در کاهش زباله‌گردی در شهر دارد.
نظری اظهار داشت: جمع‌آوری گازهای منتشر شده از زباله به خصوص گاز‌های قابل اشتعال(متان) باید در دستور کار سازمام مدیریت پسماند شهرداری همدان باشد و مرکز جمع‌آوری ضایعات شهری نیز پیگیری و اجرایی شود؛ جرایم دستگاه‌ها در دفع پسماند اطلاع‌رسانی شود تا در شورا مکاتباتی با دست‌اندرکاران داشته باشیم.
معاون خدمات شهری شهردار همدان از فرسودگی ماشین‌های سازمان پسماند سخن گفت و افزود: اکنون این خودرو‌ها اکنون مستهلک و رده‌پنجی شدند و باید امکانات این سازمان به لحاظ خودرویی بروز شود، مشکلات مالی سال قبل سازمان مدیریت پسماند مانع و چالش پیش‌روی این سازمان برای اجرای برنامه‌های توسعه‌ای بود، پس امسال این سازمان به لحاظ امکانات باید بیش از این حمایت شود.
حامد جلیلوند با اشاره بر نبود نظارت دقیق بر برنامه برف‌روبی بخش خصوصی طرف قرارداد با شهرداری و واقعی نبودن زمان کار اعلام شده توسط آنان برای دریافت هزینه کارکرد و خدمات، گلایه کرد و ادامه‌داد: نیرو‌های خدمات شهری شهرداری همدان برف‌روبی معابر اصلی را انجام دادند و بخش خصوصی ارائه این خدمات را برای معابر فرعی بر عهده داشت که این بخش با ضعف و نارضایتی مردم همراه بود.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری همدان نیز گفت: اکنون مرکز دفن بهداشتی پسماند همدان، پسماند شهرستان همدان، ۷ شهر و بیش از ۱۲۰ روستا و مراکز جمعیتی اطراف و ۶ واحد صنعتی، زندان همدان و دانشگاه‌ها پذیرش و دفن بهداشتی می‌کند.
بابک مهدی‌آزاد افزود: سامانه جامع مدیریت ناوگان خدمات شهری شهرداری همدان (اف ام اس) بهره‌برداری شد مطالعه طرح لندفیل مرتبط با سایت دفن پسماند شهرداری همدان را انجام دادیم.
وی گفت: سازمان مدیریت پسماند شهرداری همدان ۹۵ میلیارد‌تومان از مدیریت چهار منطقه شهرداری همدان به دلیل ارائه خدمات شهری طلب دارد که با پرداخت ۵ میلیارد تومان از این طلب، بخشی از مشکلات مالی این سازمان کاسته خواهد شد.
همدان‌نگار://

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا ایمیل خود را وارد کنید
لطفا متن دیدگاه خود را وارد کنید
ویدئو خبری