آخرین بروزرسانی سایت : ۱۰ / اردیبهشت / ۰۳ | ۷:۵۰ بعد از ظهر

تصمیم‌گیرنده نظام اسلامی، مردم

مردم شهید‌پرور و دلاور همدان یکبار دیگر حماسه غرور‌آفرین حضور خود را با لبیک به پیام رهبری و شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن(جشن ۴۵ سالگی انقلاب اسلامی) در کادر دوربین رسانه‌ها ثبت کردند.

همدان‌نگار، جمعیت متلاطم همدانی‌ها همراه با طنین کوبنده شعار‌های تا آخر ایستاده‌ایم، آمریکا را زیر‌پا می‌گذاریم، مرگ بر آمریکا، فلسطین کلید رمز‌آلود ظهور،آمریکا شیطان بزرگ، ایران قوی، هگمتانه جوان، من قهرمانم مسیر تعیین شده برای راهپیمایی را پیمودند تا به سخنان عباسعلی کدخدایی که در جشن پیروزی ۲۲ بهمن و راهپیمایی حمایت مردم همدان از نظام و ولایت سخن می‌گفت گوش دهند که مردم ایران اسلامی نظام جمهوری اسلامی ایران را انتخاب و این نظام باحمایت این مردم راه خود را  ادامه می‌دهد.

همدان‌نگار، عضو حقوقدان شورای نگهبان افزود: مردم ولایت‌مدار همدان و سایر نقاط کشور با هدایت بنیا‌نگذار انقلاب اسلامی سرنوشت را خود را رقم زدند.

وی ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی نظامی مبتنی بر تصمیم مردم و مسئولان آن توسط این مردم انتخاب شدند و دشمن نظام اسلامی تا زمانی که مردم حامی آن است هیچ ترفند و حیله‌ای را نمی‌تواند عملی کند.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: این مردم دلاور و همیشه در صحنه به مانند دوره‌های قبل با حضور پر‌شور استکبار‌ستیز خود در پای صندوق‌های رای یک‌بار دیگر دشمنان را ناامید از فرو‌پاشی نظظام خواهند کرد و لبیک دوباره‌ای به ادامه نظام اسلامی است ؛۷۳ درصد داوطلبان نمایندگی مجلس تایید صلاحیت شدند.

کد‌خدایی ادامه داد: همدان خطه مردان دلاوری و شهید‌پروری به مانند سردار شهید حاج حسین همدانی، شهیداند قدوسی و مدنی و بزرگردان مردانی است که برای دفاع از ارزش‌های انقلاب جانفشانی کردند اکنون به مدد عظمت این ایثار‌ها ملت ایران در جهان سرافزار و مستقل است.

وی تصریح کرد: برای یک فرد مومن و ولایی مشارکت پرشور در اتتخابات مهمتر از نتیجه انتخابات است چرا که موید بیداری مردم و بیزاری آنها از دشمنان است.

عضو حقوقدان شورای نگهبان با بیان اینکه از ابتدای انقلاب تاکنون شاهد مشارکت پرشور مردم در عرصه انتخابات بوده ایم،اظهار کرد: مردم ایران از زمان پیروزی انقلاب، از روزهای اول سرنوشت خود را با حضور در پای صندوق رای رقم زدند.

همدان نگار://

 

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا ایمیل خود را وارد کنید
لطفا متن دیدگاه خود را وارد کنید
ویدئو خبری