آخرین بروزرسانی سایت : ۱۰ / اردیبهشت / ۰۳ | ۷:۵۰ بعد از ظهر

ضرورت نهادینه شدن فرهنگ مصرف بهینه

شرکت توزیع نیروی برق استان همدان و بسیج اداره ها و کارمندان استان، تفاهمنامه همکاری امضا کردند.
همدان نگار،مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان در این جلسه گفت: مردم با صرفه‌جویی در مصرف انرژی در اوج بار تابستان می‌توانند یاری‌گر خادمان خود در صنعت برق باشند.
علی سهرابی بیدار با اشاره به اثرگذاری فرماندهان بسیج در اداره ها و سازمان‌ها افزود: ایثارگران و بسیجیان مسئولیت‌پذیر و مرجع هستند و سخن آنان اثرگذار است و در ترویج فرهنگ مدیریت مصرف به ویژه در اداره ها نقش مؤثری خواهنذ داشت.
وی با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم و هفته امر به معروف و نهی از منکر ادامه داذ: یادآوری مدیریت مصرف نیز امر به معروف است که افزون بر صرفه‌جویی انرژی موجب حفظ محیط زیست و منابع موجود برای نسل های بعد و آسایش بیشتر مردم می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: امیدواریم امسال به مانند سال های قبل با اقدام های مدیریت اوج بار تابستان، برای خدمت به مشترکان و مردم مطلوب‌تر گام برداریم.
مسئول بسیج اداره ها و کارمندان استان همدان نیز گفت: این سازمان معین دستگاه‌ها برای خدمت‌رسانی بیشتر به مردم است و هر جا که نیاز است برای پیشگیری از خاموشی و بی‌آبی با تمام توان آماده خدمت است.
امیر ترکاشوند فرماندهان بسیج را نماینده این سازمان در اداره ها عنوان کرد و افزود: آب و برق نعمتی است که باید بر اشاعه فرهنگ مدیریت مصرف تاکید کرده و آن را قدر بدانیم.
وی ادامه داد :ما هر چه داریم به برکت شهدا است و بنابراین باید با خدمت‌ مطلوب به مردم با استفاده از ظرفیت دستگاه‌ها برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه گام برداریم؛ برگزاری میز خدمت توسط دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری دومین کنگره ملی ۸ هزار شهید استان همدان امری ضروری است.
در این جلسه تفاهم نامه همکاری بین سازمان بسیج ادارات استان همدان با شرکت توزیع نیروی برق استان همدان در زمینه مدیریت مصرف برق و گذر از اوج مصرف سال ۱۴۰۲ در اداره های کل استان امضا شد.
گفتنی است؛ بر اساس این تفاهم بسیج ادارات با همه اعضای بسیج پایگاه‌های خود در ادارات نسبت به فرهنگ‌سازی مدیریت مصرف صحیح برق در سراسر استان اقدام و الگوسازی مناسب برای رعایت و گذر از اوج مصرف سال ۱۴۰۲ خواهد داشت.
همچنین در این تفاهم اداراتی که نسبت به صرفه جویی در مصرف برق کوتاهی و قانون را رعایت نمی‌کنند، برق آنها توسط شرکت توزیع برق قطع و اداره هایی که به جای مصرف برق شهری از مولدهای برق در اداره استفاده می‌کنند تشویق و پاداش دریافت خواهند کرد.
همدان نگار://

کلیک کن:
http://edch.ir/

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا ایمیل خود را وارد کنید
لطفا متن دیدگاه خود را وارد کنید
ویدئو خبری