آخرین بروزرسانی سایت : ۱۰ / اردیبهشت / ۰۳ | ۷:۵۰ بعد از ظهر

بهبود وضعیت بوستان های همدان

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان گفت: ساماندهی نیرو‌های خدمات شهری نقش موثری در افزایش خدمات شهری شهرداری همدان داشته است.
همدا‌ن‌نگار، علی اکبری نظری با تاکید بر افزایش سرعت ادامه این طرح ادامه داد: اجرای طرح ساماندهی نیروهای خدمات شهری باید موجب ثبات فعالیت نیروها و مانع ورود رابطه‌ای نیرو‌ها به این حوزه شود.

وی در جلسه کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان به موضوع کاشت درخت بوستان‌های فرامنطقه‌ای اکباتان و ولایت اشاره کرد و گفت: این بوستان‌ها نقش مهم در کاهش بارترافیکی حضور شهروندان در منطقه گنجنامه دارند و باید به این موضوع بیشتر از این توجه شود.
نظری با گلایه از کوتاهی شورای شهر همدان در تامین مناسب بودجه و کاهش آن در اجرای این طرح‌ها، ادامه داد: این بوستا‌ن‌ها سرمایه ملی است و نباید بیش از این به طراحی‌ها و تلاش‌های انجام شده برای آن بی‌اهمیت بود و باید از این سرمایه با تدبیر و دور‌اندیشی حراست کرد.
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان، با تاکید بر کاشت درختان این بوستان‌ها در سال‌جاری از کم‌آبی همدان سخن گفت و افزود: کاشت درختان و گونه‌های کم ‌آب‌بر اهمیت دارد و در این حوزه باید طرح مطالعاتی توسط شهرداری اجرا شود.
همدان‌نگار://

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا ایمیل خود را وارد کنید
لطفا متن دیدگاه خود را وارد کنید
ویدئو خبری