آخرین بروزرسانی سایت : ۱۰ / اردیبهشت / ۰۳ | ۷:۵۰ بعد از ظهر

بهره برداری مدول دوم و بخش لجن تصفیه خانه فاضلاب همدان

وزیر نیرو، گفت: استان همدان الگویی تمام عیار بازچرخانی آب و تبدیل فاضلاب است، طرح های به واقع سبزی در این استان به بهره برداری رسیده است.
همدان نگار، رضا اردکانیان در آئین بهره‌برداری از مدول دوم و بخش لجن تصفیه خانه فاضلاب همدان با اشاره به اینکه این پروژه‌ها هم‌مزمان با هفته سیزدهم پویش”هر هفته الف،ب ایران” در استان های همدان، گلستان و زنجان به بهره برداری می‌رسد، افزود: امیدواریم سنگ بنایی که در چهار دهه پیش در مسیر توسعه گذارده شد، هر روز در راستای تامین آب و برق پایدار به منظور توسعه و عمران کشور منشا اثر باشد.
وی با بیان اینکه بااحتساب طرح های مهمی که امروز به بهره برداری میرسد، ۷۰ طر ح با سرمایه گذاری ۱۵ هزارو ۷۰۰ میلیارد تومان افتتاح خواهد شد،عنوان کرد: تا پایان دولت تدبیر و امید تمامی ۲۹۰ طرح برنامه ریزی شده با سرمایه گذاری ۶۴ هزار میلیارد تومان در زمان مقرر در مدار بهره برداری قرار خواهد گرفت.
اردکانیان افزود: طی سالهای اخیر طرح های به واقع سبزی در استان همدان به بهره برداری رسید که موجب شد این استان به عنوان الگویی تمام عیار در بازچزخانی آب و تبدیل فاضلاب معرفی گرد.
وی با بیان اینکه استان همدان پیش از این در دشت کبودراهنگ در مرحله فرونشت قرار داشت عنوان کرد: امروز این استان با تصفیه و انتقال پساب به این دشت به مرحله ای رسیده که حکایت از مسیر صحیح آن دارد ضمن اینکه در شرایطی که توسعه و استمرار معشیت ، نیازمند شغل های جایگزین بود، استان با پایدار نمودن صنایع در این مسیر مهم گام برداشت.
وی همچنین عنوان کرد:۲۷۰ تصفیه خانه نیز در مسیر بهره برداری است که این خود نوید بهره گیری از سازوکاری به منظور حفظ منابع آبی و توسعه فضای سبز دارد.
اردکانیان در نهایت تصریح کرد:امروز طرح های مهمی در صنعت آب و برق در استان همدان به بهر ه برداری رسید.
همدان‌نگار//:

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا ایمیل خود را وارد کنید
لطفا متن دیدگاه خود را وارد کنید
ویدئو خبری