آخرین بروزرسانی سایت : ۱۰ / اردیبهشت / ۰۳ | ۷:۵۰ بعد از ظهر

همدان بیش از یک میلیون نفر واجد رای‌دادن دارد

همدان بیش از یک میلیون نفر واجد رای‌دادن دارد
استاندار همدان گفت: استان همدان در حدود یک‌میلیون و ۴۲۵ هزار و ۹۷۰ نفر واجد شرایط رای دادن دارد که رای‌اولی‌ها نیز در این تعداد ۳۰ هزار و ۹۰۲ نفر هستند
همدان نگار؛ سیدسعید شاهرخی با یاد‌آوری دید‌گاه امام راحل درباره‌ رای‌گیری افزود: امام خمینی (ره) به‌عنوان بنیان‌گذار انقلاب اسلامی اعتقاد راسخ به رای مردم داشت و جمهوریت را در کشور استقرار داد. حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای یک ضرورت و پشتوانه قوی و محکم برای دولت و نظام است.
وی ادامه داد: برای رای‌گیری ۲۸ خرداد نیز یک هزار و ۱۴۸ نفر داوطلب برای ۱۷۴ صندلی شورای شهر حضوری پر رنگ خواهند داشت و برای برگزاری پرشور انتخابات نیز ۲۹ هزار نفر عامل اجرایی در یک هزار و ۴۳۷ شعبه دریافت رای امور را مدیریت و نظارت خواهند کرد.
شاهرخی اظهار کرد: حضور مردم پای صندوق رای عامل مهم در تعیین سرنوشت کشور است، در قانون اساسی نظام جمهوری اسلامی ایران نیز رای مردم ملاک برای واگذاری مسئولیت‌های مستقیم یا غیر‌مستقیم است.
استاندار همدان با اشاره و تاکید همه برای فراهم شدن زمینه حضور گسترده مردم در رای‌گیری‌های پیش‌روی تعیین شده، افزود: اگر در انتخابات حضور حداکثری نباشد اقلیتی برای کل ایران اسلامی تکلیف را تعیین خواهند کرد.
همدان‌نگار//:

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا ایمیل خود را وارد کنید
لطفا متن دیدگاه خود را وارد کنید
ویدئو خبری