آخرین بروزرسانی سایت : ۱۰ / اردیبهشت / ۰۳ | ۷:۵۰ بعد از ظهر

بهره‌برداری از ۲ نیرو‌گاه خورشیدی جدید در استان همدان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، گفت: امسال و بر اساس برنامه‌ریزی‌ها ۲ نیرو‌گاه خورشیدی جدید هر کدام به ظرفیت یک مگاو‌وات در استان بهره‌برداری خواهد شد تا ظرفیت تولید برق در این حوزه را به ۷۴ مگاووات افزایش دهد.
همدان‌نگار؛ شیرزاد جمشیدی، با اشاره به سال سخت‌پیش‌رو برای صنعت برق، افزود: تدابیر لازم برای کاهش هر نوع خاموشی برنامه‌ریزی شده را انجام داد‌یم اما از شهروندان نیز انتظار داریم در این حوزه ما را یاری دهند و مشترکان خانگی بین ۱۵ تا ۲۰ درصد مصرف برق خود را کاهش دهند.
وی ادامه داد: شرکت توزیع نیروی برق استان همدان از سال‌های قبل با تدابیری برای افزایش ظرفیت ارائه خدمات خود اقدام لازم را انجام داده است که نمونه آن بهره‌مندی از انرژی‌های نوپدید مانند انرژی خورشید برای تولید برق است اکنون در این حوزه استان همدان حدود ۷۲ مگاووات توان تولید برق دارد.
جمشیدی با هشدار مبنی بر افزایش مصرف برق در استان تا ۱۵.۵ درصد، گفت: با کاهش ۲۵ درصدی نزولات جوی و افزایش ۳٫۱ درجه دمای هوا در قیاس با مدت مشابه سال قبل، پیک بار مصرف برق در استان تا ۳۴٫۲ درصد افزایش داشته است.
مدیر‌عامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان تعداد ماینر‌های غیر‌مجاز کشف شده را در سال‌جاری۳۶ دستگاه نام برد و ادامه داد: سال قبل نیز ۷۰۰ دستگاه کشف و جمع‌آوری شده بود همچنین امسال ۱۸۰ انشعاب غیر‌مجاز برق جمع‌آوری شد و سال قبل نیز ۲ هزار و ۸۰۰ انشعاب برق غیر‌مجاز شناسایی و جمع‌آوری شده بود.
همدان‌نگار//:

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا ایمیل خود را وارد کنید
لطفا متن دیدگاه خود را وارد کنید
ویدئو خبری