آخرین بروزرسانی سایت : ۱۰ / اردیبهشت / ۰۳ | ۷:۵۰ بعد از ظهر

پلیس محدودیت‌های ترافیکی همدان را اعلام کرد

رئیس پليس راهور استان از برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده برای ایجاد محدودیت ترافیکی در مناسبت برگزاری روز طبیعت خبر داد.

همدان‌نگار؛ سرهنگ علی فکری با یاد‌آوری این‌که پيشنهاد ما پرهيز از سفرهاي درون‌شهری و برون‌شهری براي همه گروه‌های سنی در شرایط همه‌گیری بیماری کرونا است، گفت: بر اساس سوابق موجود از ترافیک محور‌های شهری همدان مانند گنج‌نامه، محور حيدره، بلوار ارم و جاده سد اكباتان در روز طبيعت، احتمال یک‌طرفه شدن تردد خودرو‌ها در این مسیر وجود دارد که فقط امکان تردد به سمت شهر همدان وجود دارد.
وی افزود: در این برنامه‌ریزی ترافیکی، ممنوعيت تردد و توقف براي كاميون‌ها و كاميونت‌ها و وانت‌ها در این مسير‌ها و تفرجگاه‌ها پیش‌بینی‌شده است؛ در روز طبيعت طرح ويژه برخورد قانونی با موتورسیکلت‌سواران متخلف نیز اجرا شد.
سرهنگ فکری با اشاره به تخلف سوار کردن سرنشین در بخش بار خودرو‌ها به‌خصوص وانت‌ها ، كاميون‌ها و كاميونت‌ها تأکید کرد: که پلیس این تخلف را بر اساس قانون رصد و اعمال قانون خواهد کرد.
رئیس پلیس راهور استان همدان زمان اعمال محدودیت‌های ترافیکی در همدان را از ساعت 21 (محدوديت تردد شبانه ( كرونا )) برای همه خودروها اعلام کرد و افزود تقاضای پلیس این است که شهروندان حداقل یک ساعت قبل از زمان آغاز ممنوعیت تردد خودرویی به محل سکونت خود بازگردند(ساعت 20).
وی اظهار کرد: افزون بر حضور و نظارت پلیس بر این محدودیت‌های ترافیکی در معابر دوربين‌ها نیز این محدودیت را رصد و اعمال قانون خواهند کرد؛ اجرای این محدودیت تردد خودرویی از ساعت 21 آغاز و تا 3 بامداد ادامه دارد، شهروندان در صورت نیاز به تردد ضروری در این بازه زمانی باید از وسایل عمومی مانند آژانس‌ها و غیره استفاده کنند.
سرهنگ فکری گفت: شهر نهاوند بر اساس اعلام ستاد کرونا در رنگ‌بندی قرمز قرار دارد و بر اساس ضوابط تعیین‌شده برای این نوع رنگ‌بندی، پلیس محدوديت تردد ورود و خروج به اين شهر را اجرا و شهروندانی که این ضوابط اعلامی ستاد کرونا را رعایت نکنند به هنگام تردد به این شهر یک‌میلیون تومان اعمال قانون خواهند شد.
همدان‌نگار//:

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا ایمیل خود را وارد کنید
لطفا متن دیدگاه خود را وارد کنید
ویدئو خبری