آخرین بروزرسانی سایت : ۱۰ / اردیبهشت / ۰۳ | ۷:۵۰ بعد از ظهر

ارتباط تنگاتنگ شورا و دانشگاه

رئیس شورای اسلامی شهر همدان، گفت: ارتباط بین شهرداری و کانون‌های علم و اندیشه دانشگاه پیشرفت مدیریت شهری را موجب می‌شود.
همدان‌نگار، محمود مسگریان در نشست مشترک اعضای شورای شهر با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همدان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی خدمات ارزنده‌ای به جامعه ارائه کرده است.

وی با اظهار امیدواری از تعامل و همکاری دوسویه بین مدیریت شهری و دانشگاه آزاد همدان گفت: افزود: این همکاری عامل ارائه خدمات مناسب روز‌افزون به شهروندان است.
رئیس شورای شهر همدان بیان کرد: در بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری همدان ردیف‌های مناسب برای پژوهش پیش‌بینی شد که این موضوع امکان همکاری مضاعف بین دانشگاه و شهرداری را محقق خواهد کرد و امید است دانشگاهیان خوش‌فکر دانشگاه آزاد همدان از این فرصت برای بهبود وضعیت مدیریت شهری همدان بیش از پیش بهره ببرند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیز با قد‌ردانی از مدیریت شهری بر ایجاد تعامل روز افزون و همکاری با دانشگاه تاکید و از آمادگی دانشکاه آزاد اسلامی همدان برای همکاری در حوزه پژوهش مدیریت شهری سخن گفت.

ابوالفضل یداللهی‌اصلان افزود: باید برای خدمت‌رسانی به مردم یکدل و یکرنگ بود و فرا‌سیستمی بدور از عملکرد جزیره‌ای فعالیت کرد.
یداللهی‌اصلان ادامه داد: برای تحقق این هدف تشکیل کمیته همکاری مشترک شهرداری، شورای شهر و دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان ضروری است.
وی بومی بودن اکثر دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی را مزیت مناسب برای افزیش سرمایه نیروی انسانی و متخصص همدان نام برد و گفت: پایان‌نامه و طرح‌های پژوهش دانشگاه فرصت مناسب همکاری علمی و پژوهشی را برای تحقق اهداف توسعه‌ای مدیریت شهری همدان فراهم خواهد کرد.
همدان نگار://

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا ایمیل خود را وارد کنید
لطفا متن دیدگاه خود را وارد کنید
ویدئو خبری