آخرین بروزرسانی سایت : ۱۰ / اردیبهشت / ۰۳ | ۷:۵۰ بعد از ظهر

نمایش اقتدار نیروی های نظامی و انتظامی همدان

همزمان با فرارسیدن ۳۱ شهریور و آغاز هفته دفاع مقدس نیروی های نظامی و انتظامی استان همدان با شکوه و نظم، اقتدار و توان نظامی خود را در رژه میدان باباطاهر همدان نمایان کردند.
همدان نگار؛ در آغازین ساعت روز۳۱ شهریور ۱۴۰۱ مردم حاضر در میدان باباطاهر همدان به مانند هر سال، شاهد نمایش رژه منظم و صف های باشکوه های نیروی های نظامی و انتظامی، ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و بسیج بودند که گوشه ای از اقتدار، توان رزمی و دفاعی خود را به نمایش در آوردند.
در این رژه یگان های زرهی، توپخانه، رزم زمینی و هوایی، پدافند عامل و غیرعامل حضور داشتند و وسایل دفاعی و رزمی بروز کشور در غرب ایران به نمایش درآمد.
در این مراسم استاندار همدان در سخنانی با اشاره به صلابت و توانایی نیرو های نظامی و انتظامی استان در دوران دفاع مقدس و پیشگیری از هجوم دشمنی بعثی و عقب راندن آن تا عمق کشورشان گفت: این سرزمین در دوران دفاع مقدس با دلاورمردانش بیش از ۸ هزار شهید تقدیم انقلاب و نظام کرده است و همچنان استوار پای بیعت و حمایت از نظام ایستاده است.
علیرضا قاسمی فرزاد با یادآوری تغییر روند جنگ دشمن با نظام اسلامی و مردم ولایتمدار افزود: سال هاست که دشمنان این نظام سعی دارند با ترفند و حلیه های فرهنگی و غیره نظام و مردم را در مقابل هم قرار دهند و نظام را تضعیف کنند اما مردم ایران اسلامی هوشیار هستند و فریب این نیرنگ ها را نخورده همیشه حماسه های باشکوهی در لحظات حساس در حمایت از نظام خلق کرده اند.
وی ادامه داد:آرامش و امنیت مردم دغدغه اصلی نظام است و اجازه نخواهیم افرادی با فریب دادن مردم این آرامش و امنیت را خدشه دار کنند نیروی انتظامی نیز با تمام توان در همکاری با همه نیروی های نظامی و امنیتی عزم راسخی در تامین این امنیت داشته و دارند.
استاندار همدان گفت: اکنون ایران اسلامی به مدد و اتکای قدرت و دانش داخلی در عرصه های مختلف پیشرو است از کشوری کاملا وابسته به کشوری با توان اقتدار نظامی و اقتصادی تبدیل شده است و این برای دشمنان غیر قابل تحمل است و به روش های مختلف سعی در کاهش یا تضعیف آن دارند که ابزار تحریم و مسایل فرهنگی از جمله این موارد است.
فرمانده ارشد ارتش جمهوری اسلامی در استان نیز گفت: روحیه شهادت طلبی و دفاع از نظام در مردم وجود دارد و این را در دوران دفاع مقدس با تقدیم هزاران شهید و آزاده و جانباز اثبات کردند و اگر امروز دشمنان نظام اسلامی قدمی برای ضربه زدن به این نظام بردارند مردم و نیروهای نظامی و انتظامی تمام قد برای دفاع از نظام و انقلاب آماده اند و این دمشن است که در تمام عرصه یک بار دیگر باید ضربه شصت سنگین مردم ایران اسلامی را تجربه کند و این ضربه سهمگین خرده کننده است.
امیر سرتیپ دوم خلبان پرویز مرادبکی افزود: اکنون ایران اسلامی توان قدرت نظامی و اقتدار بازدارنده دارد که هیچ دشمنی حتی خیال نزدیک شدن به مرز های ایران اسلامی را ندارد بلکه سعی می کند با روش های دیگر به ایران آسیب برساند که هوشیاری مردم ایران عزیز نیز همیشه آن را در نطفه خفه کرده است.
همدان نگار://

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا ایمیل خود را وارد کنید
لطفا متن دیدگاه خود را وارد کنید
ویدئو خبری