آخرین بروزرسانی سایت : ۱۰ / اردیبهشت / ۰۳ | ۷:۵۰ بعد از ظهر

آمار پیش ثبت نام کنندگان انتخابات مجلس

رئیس ستاد انتخابات استان همدان از پیش ثبت نام ۱۱۲۴ نفر برای حضور در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۱۱ اسفند امسال در استان خبر داد.
همدان نگار، حسن رضانیا با یادآوری این که در این انتخابات ۹ نماینده از استان به خانه ملت راه خواهند یافت، گفت: وضعیت داوطلبان به لحاظ جنسیت۹۸۲ نفر آقا و ۱۴۲ نفر خانم است که مدارک تحصیلی آنان ۱۴ درصد دکترا، ۷۱ درصد ارشد و ۱۲ درصد کارشناسی و بقیه حوزی است.
وی تاکید کرد: در این دوره از انتخابات، در زمان پیش ثبت نام افزایش ۱۰ درصدی داوطلبان خانم در قیاس با دوره قبل داریم که حضور روز افزون خانم ها برای فعالیت در این عرصه را تایید می کند.

رئیس ستاد انتخابات استان همدان گفت: ۵۷ درصد داوطلبان بین ۳۰ تا ۴۵ سال دارند و بر این اساس از حوزه های انتخابی شهرستان همدان و فامنین۴۲۶ نفر از ملایر ۱۸۲ نفر از بهار و کبودراهنگ ۱۵۴ نفر از نهاوند ۱۱۶ نفر از رزن و درگزین۸۷ نفر از اسد آباد ۸۱ نفر و از تویسرکان ۷۸ نفر الکترونیکی پیش ثبت نام را انجام و داوطلب این انتخابات شدند.
وی تصریح کرد: داوطلبان پیش ثبت نام شده دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که اسفند ماه امسال برگزار خواهد شد ۲۵۳ نفر خانواده معزز ایثارگران و ۱۴ نفر مشمول ماده ۲۹ بودند که از سمت خود برای حضور در انتخابات خانه ملت استعفادادند.
همدان نگار://

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا ایمیل خود را وارد کنید
لطفا متن دیدگاه خود را وارد کنید
ویدئو خبری