آخرین بروزرسانی سایت : ۱۰ / اردیبهشت / ۰۳ | ۷:۵۰ بعد از ظهر

تعامل روز‌افزون پلیس و شهرداری

شهردار همدان بر تعامل روز‌افزون با همه دستگاه‌ها به خصوص نیروی خدمتگزار، ایثارگر و همیشه در صحنه پلیس تاکید کرد.
همدان‌نگار؛ سید‌مسعود حسینی در دیدار جانشین فرمانده انتظامی استان و هیئت همراه، با اشاره به اهداف شهرداری برای مساعدت و همکاری به همه دستگاه‌ها، گفت: شهرداری از افزایش، گسترش تعامل همه جانبه، اقدام های موثر و کاربردی برای خدمات رسانی و رفاه شهروندان استقبال می‌کند.
شهردار همدان، افزود: شهرداری به رغم همه محدودیت‌ها و مسائل پیش‌رو، فراتر از شرح وظایف قانونی با همه دستگاه‌ها تعامل دارد و خواهد داشت تا مشکلات شهری را به نفع مردم برطرف‌ کند.
وی ادامه داد: تعامل روز‌افزون شهرداری و نیروی انتطامی به ارتقای خدمات‌رسانی شهروندان منجر شد و باید از تلاش‌های صادقانه نیروی انتظامی در همه زمینه‌ها برای ارائه خدمات صادقانه به شهروندان به خصوص در روز‌های پایان سال قبل تقدیر کرد.
جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان همدان در این دیدار بر تعامل سازنده پلیس و شهرداری اشاره کرد و گفت: تاکنون همکاری، ارتباط نزدیک همه جانبه، تعامل و تشریک مساعی شهرداری و پلیس، نتایج مطلوب برای مدیریت شهر همدان ( امنیتی، انتظامی و ترافیکی) داشته است.
سرهنگ زارعی با تقدیر از تلاش شهرداری در همه عرصه‌ها، افزود: شکر خدا همکاری‌ این دو نهاد همراه با حسن نیت و صمیمت است و از شهردار تقاضا داریم، این نگاه مثبت و سازنده را به مانند قبل در حوزه املاک نیروی انتظامی افزایش داده و ادامه دهد.
همدان‌نگار://

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا ایمیل خود را وارد کنید
لطفا متن دیدگاه خود را وارد کنید
ویدئو خبری