آخرین بروزرسانی سایت : ۱۰ / اردیبهشت / ۰۳ | ۷:۵۰ بعد از ظهر

مشارکت و حمایت از مستاجران

نائب رئیس شورای اسلامی شهر همدان، گفت: مانند سال‌های قبل مالکان با همه گیری کرونا در کاهش یا تخفیف اجاره بها همکاری و مساعدت کردند، این بار نیز در پویش مردمی تخفیف اجاره بها واحدهای مسکونی مشارکت کنند.

همدان نگار به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان سعید نظری در جلسه‌ پویش تخفیف اجاره بهای منازل اتاق اصناف همدان، افزود: پویش تخفیف اجاره‌بهای منازل مصداق عمل خیر است با این پویش مشکل مسکن بخشی از جامعه که مشکل تامین اجاره‌بها دارند تا حدودی برطرف و شادی و آرامش به خانواده‌‌های این عزیزان هدیه ‌می شود.
نائب رئیس شورای شهر همدان تصریح کرد: مالکان اماکن مسکونی همواره در کارهای خیر و خداپسندانه مشارکت دارند این‌بار نیز با این پویش ( کاهش و تخفیف اجاره‌بهای منازل مسکونی)، یاری‌گر شهروندان مستاجر خود خواهند بود.
نظری بیان کرد: تخفیف یا بخشش اجاره بها از سوی مالکان حرکت انسانی است، بخش قابل توجهی از دغدغه و فشار مالی مستأجران را کاهش خواهد داد و الگویی برای ایجاد انگیزه مشارکت و حضور سایر مالکان در این امر خیر و نیکو است.
وی ادامه داد: پویش کاهش و تخفیف اجاره‌بهای منازل مسکونی خودجوش و مردمی است و اصحاب رسانه، تشکل‌ها و گروه‌های مردمی در فضای مجازی و مساجد با مشارکت همه‌ی اقشار مردم و اصناف به خصوص صنف پرتلاش املاک برای دعوت مردم اقدام خواهند کرد و ان‌شاءالله خیرین و مالکان نیکوکار از این پویش مردمی و خداپسندانه استقبال بی نظیری خواهند کرد.
همدان نگار://

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا ایمیل خود را وارد کنید
لطفا متن دیدگاه خود را وارد کنید
ویدئو خبری